lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 mannen min jobber annenhver uke dag 6-15 og annehver uke kveld 15-23, oftest overtid sånn at han kommer hjem sent på natta. jeg står opp hver dag i ukene med sønnen vår på 11 mnd. fordi mannen min er jo trøtt etter kveldsjobb og vil gjerne sove på morgenen. han har heller ikke stått opp om natta uansett hvordan han jobber. jeg går jo hjemme(er gravid i uke 28). Har venninner som sier at mannen dems må stå opp på natta uansett om de jobber fordi de ikke orker å stå opp hele tiden osv. de synes jeg skjemmer bort mannen min. Nå er det ikke noe problem egentlig, jeg er jo sliten, me synes det er greit. bare lurte på åssen dere gjør det, og om dere er enige i at jeg er for snill.
Manhattan skyline Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg synes kanskje du er litt snill? Siden du er hjemme, og han jobber ugunstige arbtider, er det kanskje naturlig at du tar litt mer enn ham, men å gå hjemme (og attpåtil gravid) med en gutt på 11 mnd er ikke akkurat noe walk in the park etter mitt syn. Jeg hadde garantert krevd at mannen min bidro noen dager i alle fall. Hvordan gjøre dere det i helgene? Hvis du tar dem ogsål, er du i alle fall for snill! :-)
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Så lenge du orker og er hjemmeværende så synes jeg ikke du er for snill. Har selv en mann som jobber turnus og vet hvordan det kan være. Her i huset er det jeg som står opp med barna. Det skjer ikke ofte at han gjør det. Enten skal han på jobb 07 eller 0730, noe som betyr at han må dra en time før. Ellers så er han ikke hjemme før 0030, tidligst. Da er det også jeg som tar meg av snuppa før hun skal i bhg. Synes det er rett og rimelig.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 vi står opp en dag hver i helgen da..... ja det er ganske slitsomt å ha en veldig aktiv og ganske sutrete og krevende gutt på 11 mnd, og være gravid samtidig. gleder meg til han begynner å gå for å si det sånn. hehe!
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Så lenge du er hjemme så er du ikke for snill. Jeg ser det som en selvfølge att jeg tar jentene når mannen min er i jobb. Det også når jeg var gravid med nr 2. Ser det ikke som en jobb være hjemme men livet mitt nå så jeg bare koser meg med det Syntes det er så rart når folk sier det er jobb.
Manhattan skyline Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Det var bra, da. Du kunne jo hørt om han kunne tatt en ukedag i alle fall, når han jobber sent? Da kunne han feks hatt gutten så du fikk sove til feks klokken 10, så kunne han legge seg litt igjen, hvis han skal på jobb til 15? Det er ikke urimelig, synes jeg. Jeg VET hvor enormt mye det kan hjelpe å få sove LITT lenger en gang i blant...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Jeg jobber turnus og mannen er hjemme. Jeg står opp natta + morgenen + helgene .... mannen står opp når jeg drar på jobb. eller litt før da. Så ja jeg synes han kan bidra litt mer jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå