Manhattan skyline Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har fått symptomer på urinveisinfeksjon i dag. Ville dere gått til legen i morgen den dag, eller går det an å vente en dag og håpe det går over? Jeg er ikke plaget med det ofte.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det går uansett ikke over av seg selv. Har hatt det tre ganger, og første gang endte det med nyrebekkenbetennelse - værste jeg har opplevd!! Tiss i et sterilisert glass i morgen tidlig, og ta med til legen. Må være fastende. Hvis man først får UVI, har man større risiko for å få det igjen. Tranebær er forebyggende.
ifie Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Man burde vel egentlig dra til lege, men jeg gjør ikke det, jeg... Om jeg bare har symptomer, da! Jeg tar tranebærtabletter og drikker mye vann og appelsinjuice, så går det over. Om det ikke går fort over, drar jeg til lege likevel
Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Urinprøve for å sjekke om du har UVI trenger ikke å være fastende.
velsignet med to Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hvis det ikke er veldig vondt/ubehagelig i kveld ville jeg ventet til i morgen tidlig å dratt til fastlegen med urinprøve. Trenger ikke time til det, og du trenger ikke være fastende.
Manhattan skyline Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Hm... får vel komme meg avgårde i morgen da. Æsj, for noe drit!
Pittamitta Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Du trenger ikke legetime.Ta urinprøve imorgen og lever.Er den positiv får du skrevet ut resept på antibiotila/pencilin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå