Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Mamma skal gifte seg til høsten (til min store glede!), hun er 50år, så ønsker ikke noe utdrikkingslag av typen "full og tull". Men jeg vil gjøre noe koselig for henne. Det eneste jeg kommer på er å spise ute og å dra på spa. Noen som har noen litt mer oppfinnsomme forslag?
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hva med et lite linedancekurs eller noe i den duren. Litt morsomt, men ikke helt crazy.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Eller inviter alle venninnene hennes hjem til kalas hos deg (hvis dere har plass). Mamma fylte 50 i fjor og har bittelite hus, så selskapet hennes ble holdt i min stue. 28 damer - det ble liv, det! Hun inviterte alle de hun liker best, enten de var 20 eller 70 og vidt forskjellige i liv og levned. Kvelden var helt fantastisk med taler, god mat og skravel ) Vi lagde forøvrig maten selv (3 retter), men kald mat så det ble ikke noe stress.
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg var nettopp i ett der vi først kosa oss i boble bad, så spiste vi pizza, bowla noen timer og gikk på en finere resturant etter på. Bruden var strålende fornøyd og vi likeså.Det koseligste utdrikningslaget jeg har vært med på... Ellers føler jeg det kan kalles utdritningslag som oftest...
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk for fine forslag. Tror jeg kommer til å ta en liten mix av dem Har vurdert å ta en "prøve-time" med golf. Har aldri prøvd det, og det kunne vært morsomt! Må undersøke litt om mulighetene. Er vel regler og man må vel ha et kort for å i det hele tatt få komme inn på banen(?). Bare kom med flere forslag om noen har
hit og dit Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Første eg kom på var ein prøvetime med dykking, men det kjem jo veldig an på 50åringen om det slår til. Synes spa idèen var fin eg. Det er jo noko ein ellers sjelden unner seg. hadde gjort mykje for å få meg ein runde med boblebad, gjørmewrap og massasje =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå