Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Kjøpte kjolen for å ha den på meg i et bryllup, men nå skal vi ikke i det bryllupet allikevel. Aner ikke når jeg blir invitert i et bryllup igjen, og får ikke brukt kjolen til noen anledninger. Forslag til forklaring til de ansatte når jeg skal bytte den? holder det å si at jeg mista kvitteringa?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Tror nok ikke du får pengene tilbake, men du kan få tilgodelapp om alle lappene henger på og kjolen er ubrukt, tror de fleste gir det uten kvittering...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Det blir nok ikke så lett, for tyvegods er det også mange som prøver å bytte inn uten kvittering. Henger alle lappene på da?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Ja det er det jeg tenker jeg også. Hater å bytte når jeg ikke har kvittering, for jeg føler jeg blir mistenkt for å ha stjelt det. Lappene henger på og kjolen har bare hengt i skapet mitt. Jeg må ihvertfall prøve å få byttet den da. De får nok solgt den til noen andre, fin kjole i en str som går fort.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hvis dette er en kjole de fortsatt selger (ikke salgsvare) og alle lapper henger på, så tviler jeg på at du ikke får byttet. Du kan jo også si at du har fått kjolen i gave og at den ikke passer. Ser ikke at det blir noe problem... Tviler på at du får pengene igjen, men en tilgodelapp får du helt sikkert:)
___ Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hvis du betalt med kort kan det være en idee å ta med en kontoutskrift som viser at den er betalt. Du har nok ikke noe krav på å få byttet, men si sanheten og spørr pent så ordner det seg i mange tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå