Mojo med trollungen Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 handlet klær til meg, tulla å bf for 3000 som ble slått av til 800!! på h&m helt genialt brant jo der i helgen. så handla inn babytøy på 70% hele hm var 70% å forøvrig resten av 2etasje 50% pgav røykskade:) shoppedilla her jah
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hmmm kanskje jeg skal dra dit i morra... Begynte det og bli "dårlig utvalg"gjen?
2 søte små:-) Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har også handlet masse i dag, men veeeldig lang kø.. Var der i ettermiddag med samboeren min og han fikk kjøpt masse dyre merkeklær til halv pris:-)
Mojo med trollungen Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 for å si det sånn det var køer gjennom hele butikken, men masse igjen, h&m åpnet første dag i dag etter helgen, og er jo fra 50-70% på ganske mange andre butikker. men jeg måtte holde igjen ellers hadde jeg handlet opp feriepenga hehe folk brukte handlevogner å fylle klær med
~sjiraff~ Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Har også vært der i dag. Hadde med snuppa da så fikk litt noia av alle folka. Etter å ha plukket litt til snupp orket jeg ikke mere trengsel... Vurderer å dra ut igjen en tur i morra uten barn, for å se om det er igjen noen rester. Mye fint på Neste Stopp så jeg hvertfall, ble bare håpløst å handle med sliten treåring i hælene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå