GreitÅVæreAnonym Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Det kjennes ut som jeg har vondt i korsryggen.. Etter jeg har sittet i bil spesielt kommer det skikkelig verk nederst i ryggen. Kjenner det også godt når jeg skal reise meg fra sittende eller liggende stilling.. Kan dette være bekkenløsning?? Har hatt liknende smerter før, men da pga. cyste (infeksjon i eggleder) Er på ferie og har ikke time til lege før 16 juli:-(
hjelpmegkanskjemammatilto Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 hei Har samme plagene, men må desverre skuffe deg å si, jeg vet ikke, men skal ta det opp med legen min i neste uke.. så håper å få svar da.. men da får vel du og svar, har time den 15.. håper det ikke er det.. hehe.. sist så sa legen at alle mulige "plager" var normalt. har hatt mye smerter i magen og.. så.. kan håpe det bare er normalt?!
coradel Skrevet 12. juli 2008 #3 Skrevet 12. juli 2008 Dette kan jo være en start på noe, men for din skyld håper jeg ikke det. For å si det rett ut, så kjennes det ut som du revner hele veien fra haleben til skamben, greier ikke å gå lange steg, og det å snu seg i senga blir nesten helt umulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå