Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Er det jeg som er tett eller er det en person som underskriver alle sine innlegg med HI og anonym??? Det virker nemlig som om det er en person som har vært i utrolig mange spes. situasjoner og har hatt de fleste problemene.... Er dette bare en som er ute etter oppmerksomhet??? Som vi i så fall forer ved å svare seriøst på innleggene....Eller betyr HI noe som ikke jeg har forstått, slik at det muligens er mange forskjellige personer??
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 hehe unnskyld må jeg si, for jeg lo litt nå. Men det er fordi jeg lurte på det samme selv når jeg startet å lese på bim. Så du hadde fått svar, HovedInnlegger = HI, du er HI i denne tråden
LadyJones Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hihi, dette var nesten litt morsomt. No offence :-D
øynesomtinntallerkner Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Fantastisk vittig, ja hvis denne HI virkelig hadde hatt alle disse problemene hadde det vært litt ille!!!!!!!!!!!!!! Jeg knegger og ler.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 TAKK!! Det er lov å le :-) Har irritert meg lenge over denne "HI" , over alle problemene denne har opplevt osv... Noen er jo helt oppmerksomhetssyke så jeg tenkte at denne "HI", det var jo helt klart en slik en... Har vært her ikke lenge også, så jge kan ikke akkurat skylde på at jeg er ny (nr 3 har akkurat ankommet) så det er kanskje best å takke for seg.... Med ydmyk hilsen HI :-D :-D :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå