2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hei! Er i uke 21. Og har begynt å lure på om jeg lekker. Er vanligvis plaget av mye utflod, men de siste dagene har dette vært mere blankt. Ikke så veldig mye og stortsett etter do besøk. Er dette noe jeg bør få undersøkt? evt. hvem skal jeg kontakte? (legen min er på ferie). Noen grunn til bekjymring? Var på ul i uke 17. Da var det nok av fostervann. Skal på ny ul i uke 24. Kan jeg bare slappe av til da?
nickiii Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 man bytter mye fostervann i løpa dagen,noe drikker babyen,noe blir tatt opp i kroppen din og noe kommer ut..=) men om du er bekymrer er det jo bare å ringe føden å snakke med dem..de har en teste de kan gjøre for å finne ut om det er fostervann.. går helt sikkert bra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå