Gå til innhold

Lekasje av fostervann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er i uke 21. Og har begynt å lure på om jeg lekker. Er vanligvis plaget av mye utflod, men de siste dagene har dette vært mere blankt. Ikke så veldig mye og stortsett etter do besøk. Er dette noe jeg bør få undersøkt? evt. hvem skal jeg kontakte? (legen min er på ferie).

Noen grunn til bekjymring? Var på ul i uke 17. Da var det nok av fostervann. Skal på ny ul i uke 24. Kan jeg bare slappe av til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man bytter mye fostervann i løpa dagen,noe drikker babyen,noe blir tatt opp i kroppen din og noe kommer ut..=)

men om du er bekymrer er det jo bare å ringe føden å snakke med dem..de har en teste de kan gjøre for å finne ut om det er fostervann..

 

går helt sikkert bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...