Serah Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Får jeg levert inn varen og pengene igjen på alle vero moda butikkene uansett hvor i landet jeg opprinnelig har kjøpt varen?
It's all about me Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Nei de godtar kun i butikken der varen er kjøpt. Det står det iallfall på kvitteringen i min lokale Vero Moda butikk.
It's all about me Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Og det er super strengepå at kvitteringen skal være med også.
flinke jenta mi!!! Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Det er 30 dagers returrett uansett!!!
It's all about me Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Det er noe nytt i så fall. Jeg har jo ikke handlet der på et halvt års tid......
Serah Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Hmm, det står ingenting på kvitteringen og det er 30 dagers deponering står det... skulle så gjerne ha visst det i dag, hvis ikke blir det ekstratur innom byen i morgen...
Serah Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 Ja skulle gjerne ha gjort det men det er for sent ikveld og i morgen reiser vi på ferie...skulle så gjerne ha vist det i kveld så jeg kunne ha planlagt morgendagen litt.
Mammaen til Tuva:) Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Har du kvittering, alle lapper fremdeles er på og det er innenfor 30 dager,så skal du ha krav på å få pengene igjen uansett hvilken veromoda butikk det er kjøpt i. det fikk vertfall jeg beskjed om i den butikken jeg jobbet i.
Serah Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2008 Å tusen takk for svar! Det var akkurat det jeg håpet på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå