Gulljnta Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen her som jobber i helsesektoren? Hvor lenge arbeidet dere eller tror dere at dere kommer til å holde ut i svangerskapet?
lilllespire Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 jeg er sykepleier og har mange tunge løft og harde arbeidsdager... Slet fra uke 6, jeg, med kvalme og alle lukter man kommer borti i helsesektoren (urin, avføring, oppkast, osv...)) slet skikkelig. Nå er jeg i topp form og jobber som bare det.... Men regner med at det begynner å bli tungt rundt 30 uker, da begynte jeg å slite forrige gang... Ble sykmeldt pga bekkenløsning og mye gåing i korridorene... Men krysser fingrene for at jeg står løpet ut!
Gulljnta Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er vikar i hjemmetjenesten. Mange tunge løft om dagen og i tillegg to rengjøringer i slutten av dagen hos de gamle vi går til. Støvsuging tar knekken på meg. Merker godt at jeg begynner å bli sliten. Er ikke så full fart med meg nå som det var før. Men det var godt gjort av deg å holde ut så lenge, håper på å holde ut lengst mulig selv også.
sonnenschein Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Sykepleier her også! Jobbet fullt til uke 25(hadde noen dager innimellom hvor jeg var sykemeldt) Fra uke 26 jobbet jeg 50%, og nå i uke 30 er jeg fullt sykemeldt pga bekkenløsning. Skal begynne med fysioterapi, men tviler på at jeg kommer meg tilbake på jobb... Jobber på en svært hektisk avdeling hvor tilrettelegging er umulig!
Tita&Tage Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jobbet som sykepleier på travel sengepost i første svangerskap. Da ble jeg sykemeldt de to siste månedene før termin pga kynnere. Nå har jeg en kontorjobb,og regner med jeg kan være i jobb til permisjonen starter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå