Gå til innhold

Noen første gangsfødene i uke 6-7 ???


Steinarsgirl - nr 3??

Anbefalte innlegg

Er gravid for første gang, er i uke 6+5 i dag, iallefall ifølge min siste mens. Skal ikke til lege før i uke 10. Ultralyd førstkommende mandag(14.07). MÅ BARE, he he, er såååå redd for å misste, så håper det kan være litt betryggende:-)

Vi ble gravide i pp 7, endelig:-) Er 29 år, å min samboer er 27.

Så langt er alt fint, eneste jeg merker er noe ømme bryster på sidene å endel mens smerter. Ellers alt som vanlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gravid for første gang i uke 6-7.. Trodde egentlig jeg var lenger på vei i forhold til siste mens, men har vært litt surr i det siste så fikk henvisning til ultralyd pga det. Var der i dag og så et lite hjerte som slo. Er jo ikke så mye å se så tidlig, men godt å få bekreftet at alt virker å være i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :)

Jeg er 7 uker på vei i morgen. Har vært ei rolig uke bortsett fra litt små kvalme, og svimmelhet. Hadde mye mer mensmurringer i de tidligere ukene. Føler meg så lite gravid, men det kommer seg vel. Ellers er det ØMME pupper, tretthet, blir fort sliten..

 

Har også lyst på UL snart... Skal til første kontroll om ei uke (16.) tar de UL, da?? Gleder meg til å være i uke 12, få dra på UL og vite at alt er i orden. Da skal det feires. Jeg skal rope ut at jeg er gravid!!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 7+0 i moregen, he he:-) Å viss det er noen trøst så føler ikke jeg meg særlig gravid heller, bare håper på nye symptomer hver dag, he he:-)

De pleier ikke ta ultralyd på vanlig kontroll nei... Så den jeg skal på 14 juli, har jeg bestilt selv. Mest fordi at jeg ikke føler meg gravid å bare må sjekke om det er et lite hjerte som slår der inne:-)

Ellers kan jeg bare si at jeg også har nærmest nedtelling til uke 12, vet jo at det fortsatt kan gå gale da, men oddsene er så mye bedre da:-)

Åh, det blir en deilig dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg og er helt fersk....27 år, samboer er 34. Jeg skal ikke på kontroll før 11 aug... Jeg er litt grønn så jeg ringte å spurte da jeg hadde fått positiv testen i hånda, da fikk jeg beskjed om å ta alt med ro, leve som normalt å komme til kontroll 11 aug. Det er lenge å vente, ser mange av dere har lenge før...det er tortur å vente:( jeg har mange gravid-symptomer, kvalme, tretthet, ømme bryster, sure oppstøt, hadde menssmerter på venstre side, men det er gått over nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 6 + 4 i dag. Som mange andre her har jeg lite symptomer på graviditeten. Eneste litt ømme pupper og kanskje litt ekstra trett. Har bekymret meg litt over at jeg kjenner så lite, men har funnet ut at jeg får være glad for det. Kjenner også flere som har vært i kjempeform de første månedene, så... Skal på min første kontroll i uke 7, og det gleder jeg meg veeeldig til. Håper det er mulig å få tatt ultralyd da, sånn for sikkerhetsskyld :-) Hadde i allefall vært hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre Berthe, at det er andre også som nesten ikke kjenner noen symptomer:-) Blir også nervøs av det, tenker det er noe galt... Men er som du sier, vi får bare være glad for det:-) No complains:-) Har nedtelling til UL, bare 4 dager til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...