Gå til innhold

nei nei nei....(litt utblåsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal det være så vrient med tredjemann da!!! Mine to håpefulle kom uten annstrengelser overhodet. Den siste sågar mens jeg gikk på p -pillen til langt ut i 1.tri. Nå når alt ligger perfekt tilrette og vi ønsker en siste spire, og vi jobber på som noen helter med tester og sex i hytt og pine, skjer det jo igenting!! TR kom før tiden og testene ligger ubrukt (skal bruke en likevel bare for å gni det inn). Sukk, jeg er blitt for gammel og tørr....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor trøsteklem til deg :o) Er ikke lett dette med all denne prøvinga... Sliter i perioder selv.. Ingenting som er så sårt som å føle at man ikke får det til...

Skrevet

Huff............. Jeg vet akkuratt hvordan du har det. Jeg prøver også på nr tre. De andre kom på forste forsøk og før det..... du skjønner..:o) Men nå som jeg er eldre. Ønsket er kanskje mere bevist og alt passer (for en gang skyld). Nei da......... Da er det ikke lett å holde humøret oppe. Jeg har ikm i dag eller morgen og testet med el test nå (vet det går ann). Den var supernegativ. Prøver å tenke det er sommer, sol og mye annet å glede seg over. Kjenner at det ikke er lett å holde en liten sorg unna meg i dag. Føler jeg har gått rundt i 2 - 4 uker nå å prøvd å tenke fornuftig og å holde forventningene unna. Nå klarer jeg ikke lenger å holde de egentlige følelsene unna lenger. Men vi kan vel unne oss en dag i mnd med å synes synd på osss selv ????

Skrevet

Jeg vet også hvordan du har det, er helt pyton! Har vært gravid 3 ganger før og de satt på 1 forsøk, men nå så er det bare tull! Har eggløsning hver mnd men det skjer ikke noe. Skal ta akupunktur hos ei venninne etterpå som er jordmor så nå får hun hevne seg på kroppen min å stikke HARD! Jeg er go gamlere og tørrere enn dere også da ;-)

Vi får stå på jenter og prøve så godt vi kan!!!

Lykke til :-)

Klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen for gode ord. Kjenner meg så utrolig godt igjen i det dere skriver! Men fatt mot jenter (inklusive meg selv), neste pp skal det kostelige egget befruktes så det holder, he he... Lykke, lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...