♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 forlatter jeg dere her og flytter over på 2 trimester. Har vært koselig å bli kjent med mange av dere og jeg håper jeg møter mange av dere på 2 trimester...
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 på fredag? Mee 2=) Skal på Ul på trodag=8 er litt nervøs, men harøhørt hjertet slå allerede da=) klem
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 da har du termin den 25 januar også da! Så gøy... Har ikke hørt hjertelyd enda men jeg har merket et spark. vel var to spark i sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå