Gå til innhold

Trenger noen oppmuntrende ord :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for 5 dager siden tatt dna test av min sønn på 11mnd. Da jeg ble gravid hadde det blitt slutt mellom meg og samboer så jeg lå me en annen. Vi ble sammen igjen etterpå og jeg var gravid. Muligheten er liten men definitivt til stede for en annen en min samboer er pappan til sønnen min :-'( Samboer vet at han muligens ikke er pappan men han sier selv han føler 100% at han er pappan, men kan jo være mye for at han er blitt så utrolig gla i sønnen vår. jeg leste på nettet at og feil regne ultralyd med 3 uker fra uke 13 til 16 er nesten umulig. Hva tror dere? Uansett så er fortsatt sjangsen der. Hadde sex med samboer 4 ganger rundt eggløsning etter siste mens men med han andre hadde jeg sex med 1 gang 1 uke etter jeg forventet siste mens.Han andre har vist nokk også testet seg med at han litt vanskelig med og bli gravid så det er jo litt positivt men ikke nokk. Jeg er sikkelig nedfor og ligger og gråter meg i søvn hver natt. Er ikke min samboer pappan til mitt barn vill dette knuse han :-( Han er verdens fantastiske pappa og samboer :-( Sorry men måtte bare få dette ut ettersom jeg ikke har noen og prate med dette om. Skjemmes jo så utrolig my over det også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det hørtes ikke greit ut. Hvis du vet rimelig sikkert når du hadde eggløsning, høres det ganske usannsynlig at han andre skulle være faren. Men det er jo bare en test som kan gi sikkert svar på det. Uansett kan du ikke gjøre så mye med det nå og ikke vær så hard mot deg selv. Du var jo ikke utro eller har gjort noe galt på noe vis. Samboeren din høres ut som en flott mann som vil være der uansett.

Ønsker deg masse lykke til:-)

Trøsteklem,

Skrevet

Det høres nå svært usannsynlig ut at det er han andre som er far til barnet.

Ønsker deg lykke til og en god klem fra meg:)

Skrevet

Tar i mot alle positive svar som en stor oppmuntring :-)

Skrevet

Hei, vil bare gi deg en klem og fortelle deg at jeg har vært igjennom akkurat det samme som deg. Gikk i 9 mnd og uroet meg til fødsel og diverse.. Og det med tanken på at han kanskje ikke var faren ville knuse meg:( I dag er gutten 7 mnd, er enda ikke blitt tatt en dna test av han, og jeg og bf er ikke sammen lengere. Men han truer meg forsatt om at han skal ta dna-test av ungen. Men ser jo at han ligner faren sin så det er isåfall bortkasta penger.

Vil iallefall ønske deg lykketil videre, bare ikke tenk for mye. Er det ikke hans så er det ikke han biologiske, men som han sier så vil han jo være der 100% for dere:)

Skrevet

Vil isåfall vite hvordan det går og hva resultatene blir:) Krysser fingrene for deg og sambo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...