sjara Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Vannet gikk på termin. Pga stor pågang på føden ble jeg sendt hjem to dager på rad. Ble satt igang over 50 timer etter vannavgang. Da hadde jeg 2 cm åpning. 2 1/2 time senere lå jeg med Victor i armene. Trengte ikke å sy eller noenting. Må jo ha hatt en drømmefødsel. Stod jo å løste sudoku den timen det tok å gå fra 2 til 8 cm åpning, he he. Alt er bra med den lille også. Han har bare litt mageknip innimellom og er litt kvalm etter fødselen, men ellers bra:) Han ble født 06.07.08 - og det er også bursdagen til farfaren hans. Han var 3740 gram og 51 cm lang.
C@milla *EMIL* Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer så mye!! Litt rart å høre sånn.. så deg jo her inne mellom de hjemsendingene )
Hikken Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer! Har vært veldig spent på å se hvor lang tid det ville ta før fortsettelsen på historien din kom opp her :-) Innmari fin dato også da :-) Nok en gang, gratulerer! Kos dere masse! :-)
sjara Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Takk:) Jasså, er jeg blitt obserfert, he he
sjara Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Åja, her inne ja, ikke observert på gata liksom. Gud a meg, må være ammetåka, he he
C@milla *EMIL* Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 hihihi... ja, her inne ja ;o) Fint å ha noe å skylde på! )
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med gutten. Så fin og kjapp fødsel, da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå