Gå til innhold

Har kranglet med kjæresten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en skikkelig krangel med kjæresten i går på msn. Han er bortreist så vi har kontakt via tlf og msn. Han sa en del stygge ting til meg som såret meg veldig mye. Han påstod at jeg hadde gjort noe som jeg vet at jeg ikke har gjort. Når jeg sier at det er ikke sant, så sier han at jeg lyver, men det gjør jeg IKKE. Jeg vet jo selv sannheten, hva jeg har gjort. og ikke gjort. Men han tror ikke på meg. Han påstår at jeg selv har sagt det, men det er ikke sant det han sier. Han må ha misforstått helt. Men han tror ikke på meg. Og dette handler om noe fra lenge FØR vi ble sammen. Om en jeg var sammen med før. Det har ikke noe med oss å gjøre. Han sier at jeg har vært utro mot eksen min pga en annen gutt. Han dikter opp historier og sier at det er jeg som har sagt det. Det er hvertfall ikke sant. Er det noen som vet om det er sant eller ikke, så er det jo meg. og ikke han!!!!

Men han tror ikke på meg!

Han sa mye stygt til meg. Jeg sa ikke noe stygt til han. Bare forsvarte meg mot falske anklagelser. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke hørt noe fra han i dag. Men jeg venter på en unnskyldning. Er det best å holde en lav profil og bare fortsette å unngå han, ikke snakke med han. helt til han sier unnskyld? Eller bør jeg ta initiativ til at vi skal bli venner igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...