kosemoms♥med ny spire Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Tenkte at nå som jeg er sykemeldt er vel tiden inne for litt tidsfordriv Forige svangerskap da jeg var sykemeldt pløyde jeg igjennom "desperate houswifes" og "sopranos" (alle sesongene, hehe) Noen som har noen gode DVD-serier å anbefale? Har vurdert greys anatomy...men skjønte aldri helt greia med den, så er litt skeptisk!
birrisj05.02.09 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Heroes! Kjempespennende, om overnaturlige krefter! Sesong 1 har part 1 og part 2, men mulig man får kjøpt hele greia på en gang også. Sesong 2 har bare 11 episoder, fordi de streika midt i.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Ghost Whisperer: kjempe bra serie, jeg er blitt hektet. one tree hill: jeg synes det er en morsom og flott serie Gilmore Girls: Elsker den serien CSI: Der har du jo flere som CSI NY, CSI Miami og vanlig CSI Akutten Cold Case Lost Greys anatomi; den er kjempe borsom, begynn på sesong 1 og prøv en gang til. Jeg synes den er bra Er noen seier. Og ja jeg har sett alle bortsett fra Lost, den har jeg aldri skjønt noe av. Håper det var noe å velge i...
Bic&Bac Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Friends 24 Koneklubben (har den kommet på DVD?) Freaks & geeks Prison break Beck Svarte penger/hvite løgner Medium Veronica Mars NCIS Jericho Crossing Jordan for å nevne noen...
juniorkrabaten Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 FRUSTRERTE FRUER!!! har sesong 1,2 og 3 selv - de er jo såååå morsomme:)
Squirrel79 Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 The OC! (The Orange County) Spørs hva du liker, men jeg synes den serien er litt søt, særlig til tidsfordriv. Det har kommet 4 serier, og kommer ikke flere. Eller Akutten er jo også bra, men den har holdt på i maaange serier nå da, de er vel på 10 eller 11?
Santi og gjengen Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Og hvis du ønsker humor, så er SCRUBS (5 sesonger ute) og DHARMA og GREG å anbefale (har bare funnet den første av dem).
supernint Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Hvis du liker litt av det som gikk på tv før så kan jeg anbefale serien Nord og Sør. Eller hva med Anna fra Bjørkely? Passer vel med følelsesladede serier nå når hormonene er på topp:) Sjekk ut på cdon.com:) Høres vel ut som jeg er en gammel husmor på 40 år nå, men er kun 25 år. Men er fan av gamle serier med gode handlinger.
Spent Hattiec... Skrevet 10. juli 2008 #10 Skrevet 10. juli 2008 One tree hill Six feet under Red Dwarf Koser meg med disse jeg...
smuffe og fruen Skrevet 10. juli 2008 #11 Skrevet 10. juli 2008 Finns mange ålreite serier, og ser at du har fått mange forslag allerede... Fruen brukte utallige timer på en australsk serie man får kjøpt på posten - Mc Leods doughters. Vet ikke om du har hørt om den, den handler om to søstre som arver gården til far sin - en veldig koselig og hva skal man si, enkel serie. Trodde aldri fruen skulle like den, men sannelig - nå er lillingen fem måneder, og hun driver på med serie 4 av de tror jeg...
isi* med liten januar spire!! Skrevet 10. juli 2008 #13 Skrevet 10. juli 2008 Sex and the City og The O.C. Hehe her ble vi hektet i vinter. 4 sesonger!!!
kosemoms♥med ny spire Skrevet 10. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2008 Tusen takk for mange forslag jenter Nå skal jeg ta meg en tur på oslo city (skal uansett dit å ta blodprøver i dag) og titte litt på hva jeg finner. Nå har jeg ihvertfall mange gode ideer
God is a dj in babymakin world Skrevet 10. juli 2008 #15 Skrevet 10. juli 2008 å My name is Earl er jo en kongeserie vilo jeg påstå
Vanilla83 Skrevet 10. juli 2008 #16 Skrevet 10. juli 2008 Åh ja! POPULAR! en amerikansk serie om livet på high school, utrolig morsom men den fås bare på sone 1 da: http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=23778 eller vil jeg anbefale: -ghost whisperer -frustrerte fruer -supernatural
Mamma for 3<3 Skrevet 10. juli 2008 #17 Skrevet 10. juli 2008 Vil annbefale TAKEN. Du kommer til å digge den om du liker feks Xfiles. Beste jeg noen gang har sett trur jeg! 10 episoder på 1 1/2 time..Kjempespennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå