Gå til innhold

herregud vi har brukt over 50 000kr på 14 dager......

Anbefalte innlegg

Skrevet

greit vi har ikke bare sløst altså. brukt penger på ny vogn, ny sofa, laptop, betale ut smålån, fylle opp fryser og skap også videre men alikevel får jeg litt angst¨å tenke på hvor fort vi har klart å bruke penga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki. Jeg betalte en regning på nesten 300000 her om dagen, så har brukt mer en deg:)

Skrevet

Betalte regninger for godt over 50 000 her om dagen, og jaggu dumpa det regninger på minst 10 000 til i postkassa i dag gitt. Utrolig artig!!!

Skrevet

Hi: høres ut som dere har brukt pengene fornuftig da:)

Dere andre to: håper dere har brukt alle de pengene på enten ny bil eller ny bolig, oppussing eller bygging;)

Skrevet

Jepp, hus, de forbaska omkostningene til staten. Dritdyrt jo!

Regningene på 10 000 som kom nå var etablering av kabeltv, tv og internett for 3 mnd., barnehagebilder, og en del annet rask som jeg ikke gadd å se nærmere på, bare hengte de opp i påvante av forfalldato. Haha man blir jo hjelpesløs uten den brikka til nettbanken!

Skrevet

Har forresten kjøpt møbler og, på tilsammen 20 000, og da er vi ikke engang ferdige eller i gang med oppussing. *oppgitt*

Skrevet

Jupp, kjenner til den, hehe:)

Utrolig artig å bygge seg hus da....

Kos deg med bygginga selv om det er slitsomt og kjedelig med alle de regningene, stat og kommune flår en stakkar på det området, ja.

Skrevet

Husbygging for alle pengene her også ja. Koster å bo:)

Skrevet

Jepp, og det er penger man "ikke får noe igjen for" også. Feks. spisestue får man jo gelde av senere. De pengene staten skal ha bare betaler man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...