tobarnsmamma2 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Dattera vår på 16 mnd skal begynne i bhg i aug, men så lurer vi på ang vogn. Hvordan vogn? skal vi kjøpe brukt/ny? for vi har en emmaljunga city cross,men den skal vi ha til babyen som blir født i desember...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Vi hadde en simo sportstrille eller hva det heter i barnehagen vi. Var kjempegrei den:) God plass til tykk pose, liggestilling og fotbrett. Lun og god vogn.
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Sønnen min brukte Teutonia sportvogn å sove med på bhg.. og utenfor hadde jeg TFK,. TFK er ikke noe sovevogn for det blir stygg etterhvert på "rygg" til vognen.. For den kan bli "bue"..Hvordan forklare.. hehe.. Mange kjøper brukt vogn og ha den i bhg sånn barn kan sove i.Du kan finne noe på finn.no..?
Bettybu Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Kjøp en gammel Simo vogn, med gammel mener jeg en som forsatt er solid og fin, men trenger ikke være i "de rette fargene"... Pass på enkelte Carena vogner, de kan være små/korte.. Ikke god plass ettersom barnet vokser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå