N_79 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Det er snart tre uker siden jeg fikk min nydelige sønn og jeg har lest at jeg helst ikke skal løpe, hoppe, løfte tungt osv før det har gått 6 uker. Men kan jeg sykle? jeg kunne nemlig tenke meg å komme igang med noe før jeg råtner helt vekk i "ammetåke-sitte stille"-land. Det eneste jeg tenker på er jo at skrittet får jo gjennomgå litt om en sykler endel..og har dette da noe og si for stingene? Håper noen har en anelse og kangi meg et svar
mockis me Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Eg begynte å trene forsiktig to-tre uker etter fødselen.Kroppen sier fra selv så lenge du bruker fornuft . Nevnte det for legen på 6 ukers kontrollen og fikk "ros"for tankegangen =)
Dunder Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Du ka sykle og gå så mye du vil så vidt jeg vet. jeg trente aerobic også 3 uker etter fødsel, men det bør du kun gjøre hvis du kjenner kroppen din godt og er vant til å trene mye.
Dunder Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Legen min var også positiv til treningen både under svangerskapet og rett etter fødsel.
N_79 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Okey, men da tar jeg sjansen på å sykle litt... Føler jeg ikke har beveget meg på tre uker...redd jeg til slutt ikke skal gidde å gjøre noe. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå