♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Vel, egnetlig så har jeg ingen grunn i det hele tatt å være irritert over svigers. Men merker at jeg er det for det..... Jeg har en sønn fra tidligere og fram til jul i fjor så hadde BF sønn sin regelmessig men etter jul så sluttet han å ha sin sønn. Som regel så kan min mor eller far hjelpe meg og min mann hvis det er slik, men det er ikke slik at vi har barnevakt hver helg osv. men til helgen så skal vi i 30 års slag og min mor er på ferie, og det viste jeg. min far jobber denne helgen så jeg spurte min mann i forje uke om han kunne spørre sine foreldre. Min sønn elsker å være hos de og stor trives der. Men nei da, spurte han, nei..... jeg begynte å spørre om han kunne snakke med de på onsdag forje uke. til i dag så hadde han enda ikke spurt så jeg sende svigermor en melding, men fikk aldri svar, hun ringte min mann det hun pleier å gjøre når hun ikke kan. De kan aldri. Da vi giftet oss i fjor sommer så sa svigers at de skulle bli flinkere og hjelpe oss mer med min sønn fordi så på han som sitt eget barnebarn. og nå når vi venter vårt 1 barn sammen jeg og min mann så kan de forsatt ikke hjelpe oss. Vet at jeg ikke har noen grunn til å bli irritert men jeg blir det for det!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2008 #2 Skrevet 12. juli 2008 Besteforeldre, eller reservebesteforeldre - de er uansett ferdige med småbarnstid selv, og ingen kan forvente at de skal stille som barnevakter. Gjør de det, er det ren bonus (selv om jeg vet at endel inne på dinbaby mener det er en plikt besteforeldre har). Hva med å finne andre barnevakter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå