3 gull og ??? Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Nå begynner jeg å bli frustrert... Ventet tr for 2 uker siden!!! ...men har tatt 3 neg. tester. Hvis jeg er gravid må jeg ha blitt det rundt 20.-22.juni - og ha hatt en forsinket EL da. Har hatt mensen i 20 år - og har aldri opplevd at den har uteblitt - aldri! I vår har den vært litt uregelmessig - 5-6 ukers syklus. Blødde noen dager ekstra sist. Vært til GU - alt normalt. Er kvalm og trøtt, har mensmurring og ømme pupper. MEN bare negative tester... har vært gravid tre ganger før (to barn, en MA) - har da testet positivt 14 dager etter EL. Nå skjønner jeg ingenting. Hva skjer med kroppen min???? Noen som har opplevd lignende???? TAKKNEMLIG for svar!
Freiamamma Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Ja! Samme greia her.. Hadde IKM 28. juni men ingen TR enda. Trodde den var på vei idag, men det var bare streif. Bittelitt spor på papiret, men det var alt... har tatt sikkert 10-15 tester (billig, en CB dig) men alle negative.. Har også murringer , har vert litt kvalm til tider. Veldig trøtt ! Så jeg skjønner heller ikke hva som skjer! Leste en plass at Urinveisinfeksjon kunne forskyve mens, så begynte å lure på om det kunne vere noe sånt. Men jeg vet ikke.. Håper noen har en god forklaring på dette:)
Lillefix_pp Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Har dere tatt wild yam, lurer på om det v ar det som forsinket EL og Tr..
3 gull og ??? Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har ikke tatt wild yam. Har aldri brukt p-piller - eneste prevensjon vi har brukt er kondom/sikre perioder. Så INGENTING forklarer dette for min del...
*Babyønske* Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hei hei.. Jeg mistet tr sist mnd... Skjønte ingenting, bare negative tester og ikke noe spor av mensen... Gikk til volvat og fikk ul.. Der såg hun en vann syste (ikke stor) Hun mente det kansje var derfor jeg mistet mensen.. men mnd etter kom den som vanlig.. Hoppet rett og slett bare over 1 mnd.. Kroppen er jammen rar... Hadde også mensen murringer og ømme bryster, men desverre ingen spire på meg:o( Klem fra meg
3 gull og ??? Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Jeg var hos gynekolog forrige uke. Alt normalt - ingen cyster. Så ikke gravid ut da, men var i så fall så kort på vei at det er umulig å si sikkert at jeg ikke var det... Må vel bare vente... Kroppen er forunderlig!
*Babyønske* Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Ja, sant det... Er så fustrerende å føle at man ikke har kontroll og kan bestemme over egen kropp ( Men det kommer nok før vi vt ordet av det... Du må ha masse lykke til med prøvinga....
3 gull og ??? Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2008 PS: Lykke til med videre prøving! Godt mensen kom såpass fort tilbake (selv om det føles veldig lenge når en mister en pp...) Håper tr uteblir av gode grunner snart for din del :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå