Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Fikk aldri sett den på kino, men har hørt at den ikke var så bra...... hehehehehe har nå bare sett 10 min, men starten var jo knallbra og jeg gleder meg til å se hvordan 2 åringen takler en HV øvelse:)
Gjest irismor Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Overraskende bedre enn noen av de andre på hv-øvelse =))) Samboeren og jeg var på kino og så den. Vi var de eldste i salen og de eneste som lo av enkelte scener ;-) Sexhumoren og barnehumoren lå nok litt for høyt for fjortisene som var der *smiler*
Gjest irismor Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Har du kommet langt i filmen? Åh må få kommet meg på Rimi og få kjøpt filmen. Må bare se den en gang til. Lo så tårene trillet første gangen =0)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Akkurat ferdig med scenen når han har levert ungen i bhg dag 2:) Bæsjebleia var jo genial da hahahahahaha Det er morsomt å se filmen sammen med ungene for de var så heldige at de fikk være med på innspilling 1 dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå