adni Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 ser på yr at når vi skal på sabeltann onsdag er det selfølgelig spådd kraftig regn.hva skjer da tro.står jo på biletten at med forbehold vær.betyr det regn eller.var spådd 22 mm i døgnet.æsj asså.nå har gutten gleda seg i et år på å dra til dyreparken.og så er det spådd så dårlig begge dagene vi skal dit...blir nesten litt frustrert.grit med overskya og litt regn.men skal det pøse ned så er jo ikke det noe gøy akkuratt
pøber´n & je Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Det står avlyses ved kraftig regn. Og det er ikke lov med paraply.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå