Gå til innhold

blir det sabeltann i pøsende regn??????


Anbefalte innlegg

Skrevet

ser på yr at når vi skal på sabeltann onsdag er det selfølgelig spådd kraftig regn.hva skjer da tro.står jo på biletten at med forbehold vær.betyr det regn eller.var spådd 22 mm i døgnet.æsj asså.nå har gutten gleda seg i et år på å dra til dyreparken.og så er det spådd så dårlig begge dagene vi skal dit...blir nesten litt frustrert.grit med overskya og litt regn.men skal det pøse ned så er jo ikke det noe gøy akkuratt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står avlyses ved kraftig regn.

 

Og det er ikke lov med paraply.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...