Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hva synes dere om det? Mange som snakker om at det kan bli få som kommer. Noen som har noen råd om hva vi bør gjøre? Om vi bør bytte datoen ?? Har helst ikke lyst til det, da 18 er et spesielt tall for oss begge.
aanonym Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Dere bør i alle fall få ut invitasjonene raskt, eller i det minste spre datoen til alle så snart som overhodet mulig!
mathildas_mamma Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Vi gifter oss 26 juli i år, dvs også midt i ferien Vi bestemte dato da vi forlovet oss og videreformidlet denne så raskt som mulig til familien Sendte ut invitasjoner i februar, dvs i god tid før man bestemmer seg for ferie. Så er det selvsagt noen som bestemmer sin ferie et år i forveien, da er det ikke mye man kan gjøre. Og så er det selvsagt de som uansett SKAL på hytta, og ikke har tid til å gå i bryllup Men det er vår dag, denne datoen passet oss best. Det er kjempehyggelig at mange vil ta seg tid til å feire dagen sammen med oss, og selvsagt har vi full forståelse for de som er bortreist på ferie Ta den datoen som passer best for dere. Og gi beskjed til de dere vil invitere i god tid
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Vi har også den datoen:) Vi ser ikke noe problem med det i det hele tatt.... Men mange gjester må reise på "ferie" får å komme i bryllupet, så da blir det ferien den sommeren. Alle vet at vi skal gifte oss så datoen er satt av hos de fleste.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Får du sendt ut innbydelsene tidlig så kan jo folk selv velge om de vil dra på ferie eller i bryllup. Var i bryllup i fellesferien i fjor og da var det noen gjester som allerede hadde planlagt ferie og ikke kom, men de hadde sendt ut innbydelse tidlig da. Største problemet for de som gifta seg var å få tak i folk til å servere (hadde det på utleie lokale), var bare såvidt de fikk tak i noen få til å servere og stå i baren pga at det var fellesferie.
ChellBell - har født! Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Da hadde jeg blitt sur!! Syns det hadde vært utrolig irriterende hvis noen giftet seg i fellesferien slik at man må endre på ferieplaner, fri fra jobb osv...
tre_prinsesser Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 Vi skal i bryllup 25.07, og gleder oss! Har selv valgt dato for vårt bryllup midt i fellesferien. Hvis noen av de vi inviterer blir sure for det, skal jeg le av dem og håpe at de ikke kommer. Men send ut invitasjonene i god tid! Dagen er din
jentebanden Skrevet 10. juli 2008 #8 Skrevet 10. juli 2008 Send ut invitasjoner (i alle fall spre datoen) så snart som mulig, og oppfordre folk til å booke overnatting så tidlig som mulig. Det kan fort bli fullt i fellesferien hvis det er et feriested. Vi gifter oss 08.08.08, det er en fredag, og i ferietiden. De som velger å jobbe, eller reise på ferie i stedet for å komme i vårt bryllup orker jeg ikke å bry meg om, de kan bare være hjemme!
Ophelia & Jr. Skrevet 10. juli 2008 #9 Skrevet 10. juli 2008 Hmmm. Har selv vært invitert i bryllup midt i fellesferien, og må innrømme jeg synes det var litt irriterende å ikke kunne få legge opp ferien min slik jeg selv ville... For i bryllupet "måtte" jeg møte opp.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2008 #10 Skrevet 11. juli 2008 Vi styrer bevisst unna fellesferien! Man har ikke så mye ferie i løpet av et år annet enn at jeg syns folk skal kunne få planlegge den ferien de ønsker uten å måtte ta hensyn til (eventuelt avbryte ferien) sin for at de skal komme i mitt bryllup. Dessuten vil jeg at flest mulig skal kunne komme, og da skal de slippe velge mellom mitt bryllyp eller ferie.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 11. juli 2008 #11 Skrevet 11. juli 2008 Hehe, vi gifter oss også den datoen og jeg har ikke tenkt et sekund på at noen ikke kommer pga fellesferie. Mange må reise et stykke og datoen er derfor spredt godt rundt nå, lokale og kirka er bestillt så regner med det går bra. Kommer nok til å sende ut innbydelsene i februar tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå