Gå til innhold

Slipper egget i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

EL nå tror jeg :)

Hatt symptomer på EL siden lørdag kveld.. Har testet morgen og kveld hver dag, og i dag hvor ubehaget er som verst, så testet jeg svakt posititvt på EL testen i dag tidlig, og i kveld var det en klar og tydelig strek der!! Det må jo bare være EL nå! Blir garantert hopping i høyet i dag og beina oppover veggen!! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp
Skrevet

Husk at du ikke tester svakt positivt på el-tester.. det må være en sterkere eller like sterk strek som kontrolltesten for at den skal tolkes som positiv :)

det er mest sansynlig å få positiv el-test på ettermiddagen/kveld :)

Når du får positiv test er det mest sansynlig at egget slippes etter 12-24-48 timer.

Når du får negativ test igjen (noe som er unødvendig å teste etter) vet du at egget er sluppet :)

lykke til :) mitt egg slapp igår etter superpositiv test søndag ettermiddag og kjempenegativ i ettermiddag :)

Skrevet

Har to forskjellige tester, og testet med begge i ettermiddag for å se hva de viste.. Den ene har bare vist en strek hele tiden fram til i dag tidlig. Da kom det en sterk og en svak. Og nå i ettermiddag ble den ene sterkere enn den andre.

Den andre testen jeg har, har hatt to streker hver gang. Men, da har den en vært svakere helt til i ettermiddag. Da ble den ene sterkere enn den andre :)

Da har vi sex i dag og i morgen da, for å være sikre..? Er jo ikke sikkert det klaffer uansett, men da har vi i hvert fall gjort vårt for å prøve..

Skrevet

Ja ha sex ikveld og imorgen og for sikkerhetsskyld dagen etter det. Sjansen for befruktning er høyest eggløsningendøgnet og dagen etter egget er sluppet.

Vi har hekka søndag, mandag og ska ikveld.

etter det er perleporten stengt uansett :)

Skrevet

Nå blir sambo fornøyd!! Masse hekking i høyet!! ;)

Må bare finne på litt morsomme ting for å forføre han, så han ikke tror jeg er "gal"... :) Redd han skal frike ut litt fordi jeg kanskje stresser litt..

Skrevet

Hehe :) Gubben her i huset sa det: vær litt forførerisk da..

det er lett når alt jeg egentlig tenker på er å få spermen laaangt inn og deretter ligge helt i ro hele natta :)

Joda, trenger ikke å være så detaljert ovenfor mannfolka.. de bryr seg vel egentlig mindre enn oss og nyter det litt mer...

Skrevet

Ja..trenger ikke si til sambo at vi må hekke fordi jeg har eggløsning.. Han tenner kanskje ikke så veldig på det.. Hehe.. Får bare være søt og forførerisk ;)

Skrevet

hehe så sant:)

Her i huset var det gubben som spurte: har du eggløsning nå?? få se på testen.. !! Kjempedeilig fordi han har ENDELIG blitt klar mens jeg har vært det i tja ca 7 mnd... :)

Var redd ungen skulle forbli enebarn en periode her!

Skrevet

Hehe..er sånn med disse mannfolka.. Vi har bare vært prøvere i 3 mnd nå..noe jeg har ventet leeenge på!! Og da jeg endelig hadde sluttet med pilla og vi hadde prøvd en måned uten klaff, så sier at han vil vente et par måneder for at vi skal være mer forberedt.. Men, da måtte jeg sette ned foten og si at han kan ikke tulle sånn med følelsene mine og at det kan ta lang tid uansett og at 9 måneder er lang nok tid til å bytte leilighet og bil etc. Så han skjønte det.. Og nå er han fornøyd med at det har gått litt tid også..at det ikke ble klaff første pp.. Så hvis jeg er trøtt om kvelden nå og vil sove, så sier han: "Vil du ikke ha barn eller..." ;)

Skrevet

hehe, ja det går ikke an å ombestemme seg når man først har begynt. Når vi skulle prøve sist sa jeg til gubben at dette kan ta et helt år, kanskje flere.. ante jo ikke om jeg var fruktbar, også ble jeg gravid på første forsøk.. så den unnskyldningen gikk ikke denne gangen... og i løpet av svangerskapet kjøpte vi et gammelt hus som vi måtte pusse kraftig opp:) Rakk det helt fint :)

Nå har vi i tillegg to nye bad, enda nyere bil og stooor plass til både 1 og 2 til.. men etter denne så tror jeg gubben ville kappe strengen. Greit nok for meg egentlig :) så slipper jeg å bruke de ekle p-pillene i evig tid :)

Ja, nå kan ikke vi si nei når de har lyst heller... forstår jo det .. når vi vil (pga el osv. må de stå på som bare det) hehe

Skrevet

Man rekker alltids det man vil rekke :)

Ja, får bare stå på nå uansett hvor trøtte vi er.. Bare to uker til IKM!!! ;)

Skrevet

jeg vet!!! om ca 5-7 dager kan vi kanskje begynne å få ømme pupper??

let the games begin sier jeg bare.. innbilt gravid til det motsatte er bevist :)

Skrevet

Ømme bryster får jeg etter EL når mensen er på vei, så denne pp'n håper jeg at jeg IKKE får det!! ;)

Lykke til!! Tvi tvi ;)

Skrevet

Har fortsatt stikkinger på høyre side, og positiv EL test.. 20 timer etter at jeg fikk positiv EL test (i går kveld)...

Skrevet

Jeg fikk positiv EL test på søndag, hadde det helt til tirsdagsmorgen... Men tirsdagsettermiddag ga stikkingen seg,og EL ble negativ.

Får håpe min kjæres sædceller er ekstremt levedyktige å overlevde fra vi hadde sex på søndagskvelden til EL var ferdig....

Men hvis ikke er det bare å prøve igjen i pp 2 om 4 uker....:(

Skrevet

Har lest et sted at det kan gå opptil 48 timer til egget slippes etter pos EL test, så får bare være tålmodig..

Vi har hatt ganske regelmessig sex i det siste, pluss at vi hadde i går. Skal jammen meg ha sex i dag og i morgen og kanskje fredag også.. Bare for å sikre oss ;)

Sambo synes det bare er moro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...