Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skippa akkurat inn på nrk...der går jordmødrene..kom rett inn i en fødsel! e selv på overtid...tåran kom me en gang...ikke te å unna det nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går hver tirsdag fremover (5 episoder til) kl 19.55

Skrevet

Satt å så på jeg også,men vet ikke om det var så lurt jeg! Er andregangs fødende, så nå husker jeg hvordan smertene var litt bedre, og jeg gleder meg ikke for å si det sånn!! Men ut må han!!

Skrevet

samme her,hiksta nærmest,mannen min og,ble fryktelig lei seg for at han har påført meg dette igjen..venter nr 4 ;)) må le og da,vet jo at det gjør sykt vondt men det er jo bare en liten stund,og den gleden etterpå!!

Skrevet

Så på og tårene trillet etter ca 30 sekunder! Men en ting slo meg: Så "ordentlig" kledd alle var! Selv har jeg lyst til å reise i joggedress til føden. Men man gjør kanskje ikke det...? Tenker at jeg i denne situasjonen vil prioritere komfort, komfort og komfort så langt det lar seg gjøre.

Skrevet

Er det reprise på den serien fra Drammen, eller er det nye episoder?

Skrevet

Ja drit i klærne :)

Jeg hadde på meg t-skjorta til pappa og ei god joggebukse sist jeg. Det er det siste du tenker på oppi smertene hva du har på, iallefall det siste jeg tenker på.

Skrevet

Takk skal du ha du ;)

Jeg ble jo sittende å se ALLE episodene jeg i går vet du, fulgte linken din, og klarte ikke la være, hihi.... samboeren min var ute å fisket uansett så jeg satt her i tussmørket å koste meg med de gode historiene. Som førstegangs, var det litt godt å se, ble på en måte litt mer forberedt da tror jeg, selv om jeg vet at INGEN fødsler er like da :)

Skrevet

hehe. jeg gjore det samme. så alle på en gang. kom noen tårer i ny å ne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...