Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 og griner like mye nå som sist hehehehehehe ungene tror jo jeg er spik, spenna sprø Buhuuuuuuuuuuuuuuuuu det er jo så nyedelig når fødsler går så bra:)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Er imponert over hun som fødte så stille og rolig....trodde ikke det var mulig jeg:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 gruer meg til fødsel jeg nå.... hehe... skal også prøve å te meg normalt og ikke skrike og bære meg som sist gang. hehe
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 jeg skrek ikke jeg.. hadde jo så vondt, måtte konse om å puste, hadde da ikke tid å skrike... fader, så eg no grue meg å føde igjen...!!!
gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har også sittet og sett på jordmødrene nå.. Måtte tørke bort litt tårer her også:-) Etter at jeg ble mamma selv har jeg blitt så lett rørt over alt mulig, må stadig kjempe mot tårer.Hehe! Hadde det ikke på samme måten før jeg fikk barn..
Scorpiogi Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 jeg og er begynt å se igjen! ) ekstra tårefull i dag jeg så det ble full røre i tårekanalene ja......... uff, jeg både gleder og gruer meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå