Gå til innhold

graco bil sete

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal den røde vises eller ikke når den står i basen i bilen.....??????babyen på 2 uker sitter også så framobver,når han sover i stolen tipper hodet hans nedover,bare henger der liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du d er så lenge siden jeg hadde d setet til jenta mi som snart er 5å år..men husker og at hu satt så veldig foroverbøyd..men jeg hadde et teppe under stolen sånn at hu ikke satt så bratt..jeg spurte de på butikken om d var greit å gjøre..å d var d..

jeg skal ha d setet denne gang og..men jeg skal til butikken å spør igjen om d der..

Skrevet

Vi hadde også den gamle bratte typen (2006). På det skulle ikke det røde vise, i så fall har stolen feil helling. Jenta dinglet med hodet, ja, ett kjent problem som visstnok ikke er så stort på de nye setene der basen kan reguleres. Er nokså sikker på at butikken redorkide snakket med tar feil når det gjelder å legge noe under stolen. Jeg fikk advarsel mot å legge noe som helst under (det gjelder alle bilstoler) for å påvirke hellinga. Ligger barnet for flatt kan det skytes ut av selene under en kollisjon, i tillegg kan det redusere sikkerheten for hvor stødig basen står i setet når det settes inn andre mer kraft enn vanlig oppbremsing.

Rådet mitt er at du setter slik at indikatoren viser grønt, og støtter opp haka med en slik pølse du har under haka og fester bak i nakken tilbabyen, (mer som en nakkepute man har under haka i stedet for nakken)

Skrevet

Jordmor snakket også om at man kunne putte noe under stolen for å få mindre vinkel på det (ikke forenelig med base da). Men dama som solgte oss bilsetet (ikke graco) sa at dette var veldig farlig, nettopp fordi hellinga på setet(når det er montert rett) forhindrer barnet å fly ut av setet om noe skulle skje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...