Gå til innhold

LekeGrind

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI har det ganske golv-kaldt i leiligheten derfor ønkser jeg meg en lekegrind som jeg kan heve bunnen i forskjellige høyder.

har det litt trangt her i stuen så ville gjerne hatt en av de mindre..

og gjerne hjul eller den kan legges sammen...

Vet eg er kravstor men noen tips om hvor eg kan finne en bra en?

Eller noen som har kjøpt en de ee nøgd med?

Bor i bergensområdet så kan reise de fleste stedene..

har sett en basson på deal.no som er 80x80 men vil så gjerne se den på ekte før eg kjøper over nettet liksom

Videoannonse
Annonse
Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar*
Skrevet

Vi hadde det rimelig trangt da vi fikk nr. 1, da kjøpte jeg en reiseseng som vi brukte til lekegrind.

Fjyktelig pjaktisk :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en lekegrind som kan justeres i 2 forskjellige høyder m/hjul som kan låses. Den finnes i hvit, kirsebær og bøk? Husker ikke navnet på den, men jeg kjøpte den på kids&care i stavanger, men tror du får lekegrinder der de selger babyutstyr.

Har ikke prøvd den ut enda.

Skrevet

ja har vurdert reise seng, men den kan eg vell ikke heve, med tanke på kaldt golv?? eller

Skrevet

Nei, den kan ikke heves, men det er nok avstand til gulvet til at det ikke blir kaldt i bunnen av sengen. Så legger du jo et teppe el.l. i bunnen i tillegg.

Du kan jo kanskje låne en reiseseng av noen i begynnelsen for å teste. Etter sommeren blir vel de fleste reisesenger stuet vekk for et års tid likevel ;)

Lykke til!

Forresten, du kan gjerne låne min c",)

Skrevet

er så redd lillegutten skal fryse.. for det er litt kaltd her i kjellerleiligheten min desverre.. hvertfall i vinterten...

Ja jeg har vell en reiseseng faktisk.. men ellers kunne eg lett lånt din;)

har sett at disse lekegrindene blir ganske greie å samle leker å babydill i også.. så det ikke bare ligger på gulkvet.. hehe

Skrevet

Jeg har brukt reisesengen på hytten på høyfjellet midt på vinteren. Rimelig gulvkaldt på natten. Jentene har likevel holdt seg god og varm hele natten :) Anbefaler saueskinn.

Og ja, det er god plass til leker i en reiseseng også.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...