Gå til innhold

er jeg deprimert igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden kan jeg ikke huske å ha følt meg ordentlig glad. Jeg er irritabel, blir sint og såret for den minste lille ting. Jeg har av og til lyst til å dra fra mannen min og barna våre, jeg føler meg nedtrykt, mistet energi til å gjøre ting jeg egentlig liker. Eneste jeg vil er å gjemme meg bort. Jeg har ikke vært deprimert på 6-7 år, ikke siden før datteren min ble født, og det føles som et enormt nederlag dersom det er dette igjen nå. Ikke bare det, men jeg har ingen jobb nå. Jeg har ikke RÅD til å måtte ha terapi. Den siste tiden har jeg ikke vært noen koselig mor/samboer. Jeg låser meg inne i meg selv og jeg er sint hele tiden.

Jeg har en stygg følelse av å ha gått i kjelleren og det gjør meg enda mer nedtrykt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det kan desverre høres ut som du er deprimert ja. 6-7 år er jo lenge uten å være deprimert spør du meg, jeg er bipolar 2 og deprimert stort sett hele tiden. Så jeg vet at det er slitsomt å være det ja. I tillegg kommer den dårlige samvittigheten ovenfor familien når man er nede. Det høres ut som du fikk god hjelp av terapi sist gang, så om du kan spørre mannen din om han vil hjelpe deg med betaling. Du får jo frikort etter et visst beløp. Håper du tar tak i dette og får hjelp for din egen del og familien sin del. Ønsker deg god bedring og lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...