blir gal Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvordan ser den ut?skal det være blod?hadde en sånn blank slimaktig greie istad.luktet ingenting.ikke no blod.hatt mye utflod,men det ser ikke sånn ut.er i uke 38+3.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Min var litt blodig, men jeg vet ikke om den må være det...kan jo godt ha vært den kanskje;)
snehvit77 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Den ser ut som ei skikkelig snørrklyse:-) ...med eller uten blod....
blir gal Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 ja,det var liksom skikkelig seig,og helt blank.er ikke no annen farge på den?er så vanskelig å vite sånt
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 så fint du hadde skrevet innlegg om dette akkurat nå. Kom nettopp fra do, og jeg lurer også på om slimproppen nettopp har gått.. Det var en lang, seig, slimaktig "stripe" på papiret (sorry ekle detaljer).. Det var ikke blod i den, men den var MYE tykkere enn vanlig utflod.. Kan dette ha vært slimproppen? Er i uke 33.. Er det noen spesielle hensyn man må ta? Husker ikke dette fra de forrige gangene....
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 min slimpropp løsnet også da jeg var på do, merket ikke at den gikk, men hørte det jo min var slimete (ironisk nok? , lang, gjennomsiktig og seig.. så egentlig ut som en STOR klump med el-slim! lekkert? hehe
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 var forresten samme dag som fødselen startet, i uke 38
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 jepp, det ble jo lyd da den havnet i doskåla hørte plask, var litt ekkelt så måtte hoppe av do og sjekke
blir gal Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2008 Å,sånn ja:-)fikk den rett på papiret jeg se
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 jeg ringte ikke føden før dagen etter, da våknet jeg med rier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå