Gå til innhold

Lurer på denne slimproppen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser den ut?skal det være blod?hadde en sånn blank slimaktig greie istad.luktet ingenting.ikke no blod.hatt mye utflod,men det ser ikke sånn ut.er i uke 38+3.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var litt blodig, men jeg vet ikke om den må være det...kan jo godt ha vært den kanskje;)

Skrevet

Den ser ut som ei skikkelig snørrklyse:-)

...med eller uten blod....

Skrevet

ja,det var liksom skikkelig seig,og helt blank.er ikke no annen farge på den?er så vanskelig å vite sånt

Skrevet

så fint du hadde skrevet innlegg om dette akkurat nå. Kom nettopp fra do, og jeg lurer også på om slimproppen nettopp har gått.. Det var en lang, seig, slimaktig "stripe" på papiret (sorry ekle detaljer).. Det var ikke blod i den, men den var MYE tykkere enn vanlig utflod..

Kan dette ha vært slimproppen? Er i uke 33.. Er det noen spesielle hensyn man må ta? Husker ikke dette fra de forrige gangene....

Skrevet

min slimpropp løsnet også da jeg var på do, merket ikke at den gikk, men hørte det jo :) min var slimete (ironisk nok? ;), lang, gjennomsiktig og seig.. så egentlig ut som en STOR klump med el-slim! lekkert? hehe :)

Skrevet

var forresten samme dag som fødselen startet, i uke 38 :)

Skrevet

Hørte du at slimproppen gikk??

Skrevet

jepp, det ble jo lyd da den havnet i doskåla :) hørte plask, var litt ekkelt så måtte hoppe av do og sjekke :)

Skrevet

Å,sånn ja:-)fikk den rett på papiret jeg se

Skrevet

Skal man ringe føden da?

Skrevet

jeg ringte ikke føden før dagen etter, da våknet jeg med rier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...