prinsesse09lillebrøster10 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvor mye kontakt med xer er det normal og ha? Min mann har noe kontakt med xen, og det har blitt mer i det siste. Jeg har sagt at det er greit, men jeg skal vite om det først og han skal ikke ha drikki. (lite sted, fort rykter). Han klarer ikke holde det og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er helt sikkert på at han ikke gjør noe galt, men jeg er alikevell sjalu, og det er ikke godt. Pleier ikke å være det, men her er det situasjoner som gjør det innviklet (vil ikke si noe mer, siden noen kan skjønne hvem det gjelder). Så... Hvor mye er det "normalt" å ha kontakt med xer? De har ikke barn sammen.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Så lenge de ikke har barn sammen er det ikke normalt i mine øyne å ha noe kontakt. Jeg hadde blitt dritsur viss min mann hadde hatt kontakt med ei han hadde vært sammen med,det er jo ikke nødvendig... Han burde ta litt hensyn til dine følelser og latt være å treffe/snakke med henne.
blir gal Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Nei,jeg skjønner ikke vitsen med det.en ting er jo å ha kontakt,og det å bare hilse på og spørre hvordan det går.Jeg hadde ikke likt at min kjæreste hadde kontakt med tidligre forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå