Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser den ut?skal det være blod i den?fikk en sånn lang slimgreie på papiret istad.lukter ingen ting,og helt blank.ikke no blod.utflod har jeg hatt mye av.men,det ser annerledes ut.er i uke 38+3 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at det er slimproppen min som går nå.

Den er lik det du beskriver.

ikke noe blod eller slikt.

Det er i hvert fall ikke utflod.

Skrevet

Ikke utflod tror jeg heller.fordi det lukter det rart av og har annen konsistens.var en lang tykk stripe.seig og fast.

Skrevet

Svarte deg på skravle i stad..

Dette er helt likt det jeg opplevde i stad. "slimproppen" var det første som slo meg.. Var for tykk og seig til at det var vanlig utflod.. Noen som vet?

Skrevet

ja,er det noen som vet?må man ringe føden?

Skrevet

Hos meg var slimproppen brunlig. Karamellfarget på en måte.

Skrevet

"blir gal": Du og jeg ser ut til å ha opplevd det samme. Jeg ringte føden og fikk beskjed om at det var nok slimproppen som har gått. Jeg er bare 33 uker på vei, så hvis noe skulle skje så kunne det være at de prøver å stoppe fødselen. Men jeg skulle leve som normalt, sa hun.. Er du i uke 36/ 37, sa du? Da skal du ikke se bort ifra at noe skjer snart for din del =) Jeg, for min del, vil gjerne vente 3-4 uker til=)

Skrevet

du er jo i uke 38, leser jeg nå=)

Da får vi håpe noe er i gang=)

Skrevet

Håper jo det skjer noe snart:-)men,tør ikke tro det heller.har ikke så mange andre symtomer da.eller kan ting skje sånn plutselig??

Skrevet

Jeg gikk uten slimproppen i flere uker, ingen fødsel til tross for at den var gått og jeg ble strippet 3 ganger. Ble satt i gang på overtid til slutt, så ikke ha altfor store forhåpninger.

Skrevet

Nei,det er ikke lurt:-)

Skrevet

For meg var det godt å høre. Jeg har 7 uker til termin, og syns det er litt i tidligste laget å føde nå.. =) Om 4 uker er det greit=)

Skrevet

Min gikk for noen dager siden, og den så akkurat slik ut som du beskriver. Men jeg mista også en del av slimproppen i uke 22, men det var ingen fare da så lenge jeg ikke blødde. Legen sa at slimproppen kan gå flere ganger i et svangerskap. Den dannes på nytt av seg selv om den går fortidlig. Fikk hvertfall jeg beskjed om=) Men siden du er i uke 38, kan det nok tyde på at ting skjer..Jeg er i uke 37, og er helt gira=) hehe..selv om jeg jo vet at det fremdeles kan gå mange uker til fødsel ennå! Lykke til hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...