gravid igjen :) Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 ?? litt fristet til og prøve. men lurer på om det er effekt i den ?
hellohello:-o Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Ja, men syntes ikke det funket jeg. Hørt om at folk har gått ned men...
snartmammapåny Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Om du følger oppskriften så, med å samtidig ta pillene og spise sunnt og trene mye i 30 dager så merker du sikkert en forskjell... (om det er pillene som gjør det eller livstilsforandringen er en helt annen ting;)) Selv så tok jeg bare pillene, trente som før (ikke så mye, men gikk litt turer) og spiste som før, sann normalt sundt/usundt. Merket ikke en dritt av de pillene jeg... Tror nok man får bortimot samme effekten av å trene mer og spise sunnere en før i 30 dager, pillene eller ikke;) Men det er min erfaring da. Mulig pillene virket bedre på noen andre;)
hellohello:-o Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Tabletter på helsekost. Mener at du skal gå ned 2 str på 30 dager..
ツWonderfull Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 hva heter pillene? høres ut som om pillene er litt placebo ja, hehe.....30 dager med trim og sunnere kosthold vil jo gjøre noe med vekten alene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå