Gå til innhold

Kirken eller ikke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil egentlig ikke gifte meg i kirken. Jeg er jo ikke kristen så føler det blir litt dobbelmoral å stå der foran en prest. Samboeren min er buddhist så det blir kasnkje litt merkelig for han og. Blitt fortalt at det er ikke så nøye for det er mest pga tradisjon. Men føler det ikke slik. Blir som sakt litt dobbelmoral. Men tingen er det at jeg ELSKER tanken på brudekjole og brudeslør, med blomsterpiker og nydelig dekorasjon. Kan man vies borgelig på den måten og? Noen som har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :) Jeg er heller ikke kristen, ikke min samboer heller. Derfor har vi valgt humanisitisk vielse med human etisk forbund. Her blir det hele pakka, hvit kjole, brudeslør, og dekorasjoner med blomster og bånd. Vi velger utendørs vielse, men har muligheten til å ha det inne om det regner. Vi er veldig fornøyd med mulighetene vi har til å gjøre seremonien vår personlig!! Åh som jeg gleder meg! :) hihi

Skrevet

Så spennende.. vil gjerne ha en utendørs vielse og:) eg håper dette tilbudet er hvor jeg bor:) Takk for forslaget:)

Skrevet

Tilbudet finnes over hele landet. De har vigslere i alle fylker, og de kommer dit du bestiller dem.

www.human.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...