Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Har et spørsmål ang og få dekket noe tannbehandling. Pga en fortid som rusmisbruker, hadde jeg mange dårlige tenner og mange av de måtte trekkes:( Fikk dekket alt jeg gjorde den gangen. Men så har jeg en tann som ble satt på midlertidig. Den ble bare limt fast på fortannen(dette er hjørnetannen) Den satt så godt, så derfor gjorde jeg ikke noe mere med den der og da. Men nå så ser jeg hvor stygt dette er. Vil jo gjerne ha en ordentlig tann der. Men det koster sinnsykt mye. Tror dere at det er noe mulighet til og få dekket dette nå? Det er vel tre år siden den tannen ble limt på der. Vil bare legge til at jeg har vært nykter i tre og et halvt år nå, og har verdens skjønneste baby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå