tara_77 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Heisann. noen som vet....jobber 0600-1400..har ul time 10.30. bor i moss og har time i fredrikstad...har jeg krav på fri med betaling denne dagen eller må jeg på jobb fra 0600-ca 0930 og deretter komme tilbake på jobb for å få betalt? hvor lang tid tar en ul? hva regnes som betaling hvis j må jobbe først? er det fra timen starter til ferdig eller får j for reisetiden også....og hva med far... har han krav på fri med betaling også eller er dette bare for mor?... litt rart hvis bare mor får da når det gjelder slike besøk... noen som vet noe om dette....takk på forhånd:)
Gulljnta Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Dersom du skal på jobb først skal du få betaling for reisetiden også. Jordmor sa til meg at jeg fikk betaling for hele dagen uansett.. Vet ikke hvordan det er med far. Her fikk den kommende pappen fri med betaling. Kommer kanskje an på arb.plass?
Makko med to små gutter Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Du møter på jobb som vanlig og er der så lenge du kan... trenger du en times reise går du da en time før timen. Etter ultralyden (tar kanskje en halv time?) drar du tilbake på jobb.... -Da har du krav på full betaling på den dagen. -Det er kun du som har krav på fri med betaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå