Endelig mamma! Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Lurte på om dere der ute hadde noen "levende beviser" på at folk kjører mer ansvarlig med barn i baksetet? Faren til barnet mitt kjører som en gris, og ikke F om jeg lar ham kjøre med barnet vårt om han skal holde på sånn! Men de fleste kjører vel mer ansvarlig med barn i baksetet? Eller...? Selv kjører jeg alltid rolig, og det er fordi jeg vet hva det vil si å miste noen i trafikken, og er det en måte jeg IKKE skal dø på, så er det i en trafikkulykke. Men hvordan tenker dere? Kjører dere ansvarlig?
Trollkatt Skrevet 9. juli 2008 #2 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjører mer forsiktig med barn i baksetet. Dvs, jeg kjører aldri som en gris uansett, men når jeg kjører alene er jeg ikke like nøye på å bremse ned i svinger og sånn. Sønnen min blir bilsyk, så hvis vi ikke bremser godt ned i svinger, tar det ikke langt tid før han spyr, så det er ganske naturlig at vi er ekstra nøye når ungene sitter på.
Liagora med 2 jenter Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Hva er uansvarlig kjøring da? Kjører lett 110-120 alene, men når jeg har med barn holder jeg meg på 90-100, i 80 sonen. I de lavere fartsgrensene kjører jeg ikke over maks fart for å miste setifikatet;o)
AndreVonDrei Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Det er sikkert fryktelig mange som kommer til å innrømme at de kjører som griser med ungane i baksetet (sikkert forovervent og....o hei, hvor det går) nå som annie-knappen er borte :-p
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 9. juli 2008 #5 Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjører fint når jeg kjører med barn i baksetet.. Kanskje litt over fartsgensen (den er jeg kanskje ikke så flink å følge, nei) men kjører i alle fall fint! Verre er det når jeg er alene.. Selv om jeg ikke direkte kjører gris da heller, med få unntak.. ;o) Kjenner egentlig ingen som kjører gris med barn på heller, men maange som kjører skikkelig stygt når de kjører alene.. Til og med mannen har blitt flink å kjøre fint!;o)
nanomor Skrevet 10. juli 2008 #6 Skrevet 10. juli 2008 Kjører ikke alltid pent alene.. hvertfall ikke når jeg haar dårlig tid;o( Prøver å være litt "flink" nå om dagen, for nå er jeg jo 2 i 1 selv om det er litt sullratistisk (Jada stavefeil) Men har jeg med datteren min kjører jeg pent. Det eller å vaske spy dobbelt så ofte.. Vi sliter også skikkelig med bilsyke..
nanomor Skrevet 10. juli 2008 #7 Skrevet 10. juli 2008 og selvfølgelig barnets SIKKERHET. Kunne aldri levd med å skadet i værst tenkelig utfall drept mitt/mine egne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå