Gå til innhold

Kjører dere som griser med barn i baksetet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om dere der ute hadde noen "levende beviser" på at folk kjører mer ansvarlig med barn i baksetet? Faren til barnet mitt kjører som en gris, og ikke F om jeg lar ham kjøre med barnet vårt om han skal holde på sånn! Men de fleste kjører vel mer ansvarlig med barn i baksetet? Eller...? Selv kjører jeg alltid rolig, og det er fordi jeg vet hva det vil si å miste noen i trafikken, og er det en måte jeg IKKE skal dø på, så er det i en trafikkulykke. Men hvordan tenker dere? Kjører dere ansvarlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører mer forsiktig med barn i baksetet. Dvs, jeg kjører aldri som en gris uansett, men når jeg kjører alene er jeg ikke like nøye på å bremse ned i svinger og sånn. Sønnen min blir bilsyk, så hvis vi ikke bremser godt ned i svinger, tar det ikke langt tid før han spyr, så det er ganske naturlig at vi er ekstra nøye når ungene sitter på.

Skrevet

Hva er uansvarlig kjøring da?

Kjører lett 110-120 alene, men når jeg har med barn holder jeg meg på 90-100, i 80 sonen.

I de lavere fartsgrensene kjører jeg ikke over maks fart for å miste setifikatet;o)

Skrevet

Det er sikkert fryktelig mange som kommer til å innrømme at de kjører som griser med ungane i baksetet (sikkert forovervent og....o hei, hvor det går) nå som annie-knappen er borte :-p

Skrevet

Jeg kjører fint når jeg kjører med barn i baksetet.. Kanskje litt over fartsgensen (den er jeg kanskje ikke så flink å følge, nei) men kjører i alle fall fint!

Verre er det når jeg er alene.. Selv om jeg ikke direkte kjører gris da heller, med få unntak.. ;o)

Kjenner egentlig ingen som kjører gris med barn på heller, men maange som kjører skikkelig stygt når de kjører alene..

Til og med mannen har blitt flink å kjøre fint!;o)

Skrevet

Kjører ikke alltid pent alene.. hvertfall ikke når jeg haar dårlig tid;o( Prøver å være litt "flink" nå om dagen, for nå er jeg jo 2 i 1 selv om det er litt sullratistisk (Jada stavefeil) Men har jeg med datteren min kjører jeg pent. Det eller å vaske spy dobbelt så ofte.. Vi sliter også skikkelig med bilsyke..

Skrevet

og selvfølgelig barnets SIKKERHET. Kunne aldri levd med å skadet i værst tenkelig utfall drept mitt/mine egne barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...