Gå til innhold

Ul-en i dag viste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det blir nok KS, i slutten av neste mnd.

Hun ligger fortsatt i seteleie og der er ikke plass til henne å få snu seg, så om ca 7 uker kommer jenta vår til verden=)

Så da var det plutselig fra 61----50,51 eller 52 dager til... Får vite det eksakt om noen uker=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

Kan de si så tidlig at hun ikke snur seg??

Jeg var på ul i går og min lille tuppe ligger i et slags tverrleie, ,men veksler til seteleie...

Jeg skal til ny ul om ca 3 uker, men de mente hun fortsatt kunne snu seg.... jeg tror det ikke...

Skal du evt ha ks???

Skrevet

oida... går det bra med deg da???

Skrevet

Overså den første setningen din:)

Skrevet

hvor langt er du nå chick?

jeg skal på UL igjen den 16.juli, da får jeg vite dato regner jeg med...kjennes ikke ut som den lille har snudd seg så da regner jeg med det blir ks...

ja er vel rart å vite datoen eksakt....menmen...

håper alt er bra ellers med deg:)

Skrevet

Hæ ? Hun har da godt med plass enda. Min ligger i tverrleie (er 35 +3) og legen sa at hun har fortsatt tid og plass til å snu seg.

Skrevet

Var det du som hadde delt livmor eller noe sånn? Greit å få vite det tidlig i såfall, så kan du forberede deg godt:o) Var på ul idag jeg også,og gutten min hadde lagt seg i hodeleie nå! Kjempeglad. Får bare håpe han ligger der til han fester seg... er fremdeles bare midt i uke 33, så han kan jo turnere enda en stund da..

Skrevet

hvorfor kan du ikke føde h*n i seteleie? Er h*n over 5 kg?

Skrevet

Hmmm jm sa til meg at det ikke var før i uke 36 at det var viktig at barnet lå med hodet ned, og at mye kunne skje før den tid. -Skjønte ikke hvorfor baby'en din ikke kunne snu seg nå...? Har ei venninne som opplevde at ungen snudde seg 12dager på overtid, -desverre feil vei, -så det ble en keiser der og....men det var tydligvis plass!

Skrevet

Hei=)

Plutselig var det mye respons her, uten at jeg har sett det=) Takker=)

Ja jeg har delt livmor og dermed er nok plassen hennes brukt opp, og mitt bekken tilsier setefødsel KUN om hun kommer 5-6 uker før tiden i tillegg til at hun er lita fra før. I dag fikk de ca -9% og hun veier ca 1700g, er nå 31+6 i dag.

Så jeg jobber med psyken og instiller meg på KS, jeg kan nesten ikke gjøre annet enn enn å godta fakta selv om det er tungt!!

Nå vil jeg bare at tiden skal frly så jeg får henne ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...