Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen som har vært på ferie der?positive/negative opplevelser?Reiser dit i morgen,er veldig spent..
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har vært der to ganger, begge gangene i Kemer, like ved Antalya.. synes det var kjempefint, helt typisk sydenland hvor selgerne gjør sitt beste med å prakke på deg produkter - og det er innkastere til restauranter/utesteder over alt:) Men syntes det var kos for det, kjempevarmt, billig og hyggelige mennesker:)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Var i alanya i 2003, men det var en skikkelig jentetur;) Det var lenge før jeg fikk mann og barn;) Syns generellt at det var sykt varmt der, og vi måtte passe godt på hvor vi spiste ellers ble turen til toalette temelig kort;) Tyrkene er veldig innpåslitne, men det har kanskje noe med at vi var 5 blonde, unge jenter på tur;) Sinnsykt mye å handle, et helt enormt utvalg av klær, sko, smyker, klokker, sko, vesker osv...har faktisk aldri sett maken;) Men det virka som småbarnsfamiliene kosa seg, tyrkerene er glade i barn så det er ikke noe problem å ta med urolige barn med på resturang. Flotte strender og et kjekkt uteliv. Mye god mat om du velge de rette resturangene;) Tror du får en flott tur;) God tur;)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har vært i tyrkia to ganger, blir tredje gangen nå i august. Har vært i alanya og side. Liker meg utrolig godt i tyrkia, jeg synes side er best. Passer best for familie med barn. Alanya er mer 'travelt' og et litt mer partysted, mye mer trafikk der. Tyrkerene kan rikgitnok være innpåslitne, men reiser du med mann og barn(altså ikke jentetur), så vil det gå helt greit. Jeg synes de er veldig gjestfrie. Veldig billig og leve der, både når det gjelder mat og shopping. Har aldri blitt dårlig pga mat. og vil bare si at hvis uhellet er ute så får man veldig god legehjelp nedi der. Snakker av erfaring:) God tur!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 vert i alanya to gonga, kjempe fin plass.. men negative e mannfolko, di e sjuke pluss at du kan kje gå inn i ein butikk uten at du må pruta eller så e da veldi plagsom når di mase på deg i butikka om at du må kjøpa alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå