bente69;) Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Noen som har vært her? Ligger veldig sentralt, med tanke på både Legoland og København. Hvor er din favoritt by i Danmark? og hvorfor?
MintCondition Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Aner ikke, men vi skal også til Fyn i sommer, så håper det
bente69;) Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Du får komme med referat etter ferien. Jeg driver nemlig å ser på neste års sommerferie...*ler* Dytt!!....
Næsningsfrua Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg kan gi deg ett tips ihvertfall, og det er Egeskov Slot. De har en kjempelabyrint, som alle syns er morsom. De har også et kjøretøymuseum og mye annet. Fyn er liksom barndommen min det, er født der og bodde der til jeg var 4 år. Luktene, maten ..... Og vi var bestandig på ferie hos mormor hvert år, men alltid på vinteren.. (sånn er det å bo på gård, aldri sommerferie) Så mange turistattraksjoner er jeg heller ukjent med. Men god tur, jeg er kjempemisunnelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå