Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Av og til føler jeg det går liksom sport i å få små unger, og gjerne unger som holder seg små. Har et par venninder som er veldig opptatt av at deres unge er så liten, den ene er 4 mnd og bruker mye 56, og jeg klarte å tråkke i salaten og si at det var så tøfft med nikkers, det var visst vanlig bukse ja.. den andre er 6mnd og hu "skryter" av at hu bruker 62 enda. Ungen er ikke spesiellt liten og for å si det sånn så er det godt det er sommer for 62 e aaallt for smått.... Jeg er vel litt motsatt og i den alderen prakket jeg vel på babyen 74 allerede.. men det er fordi jeg hater trange klær selv, er ekkelt å bevege seg i klær som strammer her og der:P
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 hehe, snåle venninner du har da:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Stakkars jenter når de ser hvor dårlig kroppsbilde mødrene deres har, etterhvert som de vokser opp. Spiseforstyrrelser neste.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Rare venninner du har ja. Vi bruker helst litt for store klær vi:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Høres litt snodig ut spør du meg, vil nok tro det er behagligere med litt størrelse på klærne. Her i huset er han 5 år men bruker str 6 i klær (7 i noen) men han er ikke stor for alderen, ligger ca midt på treet, men skryte av det?? hmm, nei... ser på det som rimelig naturlig.
Ioren Skrevet 9. juli 2008 #8 Skrevet 9. juli 2008 Så sært... Min var liten da han ble født (under 2,5 kg), men jeg er kjempeglad for at han er "normal" i str nå. Han er 9 mnd og bruker 74 og 80 om hverandre. Ja, 80 er litt stort i enkelte plagg, men heller brette opp et erme i str 80 enn ha 68-bukser oppover knærne
Kosel Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Jr. er ett år og vi bruker fortsatt veldig mye 74 og noe 80 - barn er forskjellige i str, sånn er det bare - men at det ene er bedre enn det andre...?? tullball
Poteto Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 hehe.. dei var rare.. vi bruker bodyer i str 68 på vår dotter nå når det er varmt, den passer, men litt kort i armene.. men elles bruker hun kler som passer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå