dritgrei hei hei! Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 men det er bare sånn det er. alle er sikkert slitne egentlig, men jeg er lei. Lei av unger som lager lyd, og lei av å være på besøk, og lei av å ikke ha noe ordentlig sted å bo... på mandag kommer kjøkkenet, og denne uka starter bygging av nytt vindfang ( hmmm har dere hørt det før ???)... malerne er ferdige på de vanskleige stedene, det mangler bare et rom, og det ser ut som vi må ta det selv, men det går sikkert fint. vi får ikke plassert møbler før det rommet er malt. dørene er på vei og ja, det blir nok bra, men jeg vil jo være i ro et sted - er det lov til å ønske seg?
frøydis m/ 4 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Å, nå tenker jeg at det er klart du er lei!!! du har jo pakket og ryddet og flyttet og ikke bodd hjemme på en stund nå! Du har tre flotte unger som sikkert lager lyd alle tre,- og det er faktisk både lov og naturlig å bli sliten av det du holder på med akkurat nå. Snart, snart er dere kommet i orden,- og da finner du roen. Dumt at du kanskje må vente litt, men jeg kan ønske sammen med deg at det må gå fort,- og at du finner et sted å slappe av litt innimellom. Og så kan jeg heie litt,- for det er alltid du så flink til på alle oss andre. Heia heia - og - K L E M ! ! !
coscos Skrevet 9. juli 2008 #3 Skrevet 9. juli 2008 Kjære dritgrei! Skjønner godt at du er sliten og lei. Husker selv hvordan det var da vi flyttet og holdt på med oppussing. Hadde alt gått på skinner, så hadde det ikke vært noen sak, men det er bestandig et eller annet som dukker opp som man ikke hadde forventet. Du har jo i tillegg tre barn som krever sitt. Ikke lett oppi all flyttingen, oppussingen og det å ikke ha alt på plass av møbler og utstyr. Tror nok at barna merker at ting ikke er helt slik det burde være, og kanskje derfor gir litt ekstra lyd fra seg? Men, tenk på at det kommer til å bli så fint når dere endelig blir ferdig. Da faller nok roen på plass for alle sammen, både liten og stor. Ønsker deg en fin dag!
selma07 og engel Skrevet 9. juli 2008 #4 Skrevet 9. juli 2008 Skjønner godt at du er sliten og lei... Og det er absolutt lov å ønske seg!! Jeg er også sliten og lei av ullevål... blir helt tøvat i hodet av å være der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå