Gå til innhold

Dere som bruker meitai og bæresjal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ferd med å bestille Toddler Hawk MeiTai og CalinBleu bæresjal.

Er dette gode bæreløsninger? MeiTai er til pappa, jeg ble forelsket i sjalet:)

Vi skal på fjelltur i sommer, hun kan fint sitte i disse bæreløsningene lenge, sant?

Har dere erfaring med å bestille av Krusedull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mei tai og er veldig fornøyd. Synes du har valgt veldig gode løsninger på å bære, men mener å ha hørt at man ikke så bære så lenge uansett hva man bærer med.

Jeg har dessverre ingen erfaring med Krusedull.

Skrevet

Tipsa deg nettopp inne på 1-2 småtroll om at på babyhawk.com kan du bestille meitai med mønster/farger på begge sider. Da kan du velge en side til deg å vet du det;)

Men sjal er fantastisk da, og visst du likevel skal bestille fra krusedull så er det sikkert lettere å bestille alt i ett (og du får det raskere). Eg har kjøpt masse tøybleier hos krusedull og fått kjempebra service og rask levering, så det er det iallefall ikke noe å si på;)

Skrevet

Forresten....ja, du kan bære så lenge du vil i både meitai og sjal, så lenge stillingen er ergonomisk riktig; rumpa lavere enn knærne, og bæretøyet helt ut i knehasene.

Skrevet

Jeg liker meitaien også, så det er ikke noe problem. Pappen synes det så knotete ut med sjal. Det har han jo rett i, men det så så utrolig koselig ut at jeg ikke kan la vær:)

Skrevet

Jeg bestilte hvite babybanz også.....damn!

Skrevet

Jeg bærer ikke i sjal, men i MT i mange varianter. Elsker det!

Begge ungene har egne MTer og pappaen har selvfølgelig en.

Men et tips, dersom Emma ikke er stor av vekst, kjøp heller babyhawk, den kan du nemlig bruke dersom det kommer flere barn også. Du slipper å vente til toddleren passer:)

Min jente på 2 år bruker fremdeles babyhawk, da hun er et aktivt barn og vil sitte med armene frie.

Skrevet

Emma er ganske stor. snart 74 cm og 9 kg. Akuratt rundet 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...