*MinniMus* Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Testa nettopp med billigstrimmel og der kom det opp 2 streker :-) Jippi :-) Dem er vel til å stole på, eller kanskje jeg skal kjøpe en CB digital i morgen.. Har bare kjent litt ømhet i puppene av og til i det siste, og mye trøtt og sliten, men det er sikkert fordi vi har vært på tusenfryd og rundtomkring i oslo i en uke, kom hjem i dag. Vanligvis har jeg lyst på godteri, men ikke den siste uka.. IKM rundt 7.-8. juli.. Masse babystøv til dere alle *************************************************************************************
ღMaiBaby10ღ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer! Så moro! Lykke til, og håper du får et fint svangerskap!
Smykkemaja Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer så masse! Kos deg med magen etterhvert:-) God sommer!
Gjest leelu25- Tobias2/12-06 + 1pp Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 Gratulerer såå mye, kos deg og nyt svangerskapet!!
*MinniMus* Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2008 Tusen takk alle sammen, dere er så koselige :-) Har prøvd i 4pp, håper alle dere også får positiv test snart :-) Jeg prøvde el-test fra billigtester.no, men fikk bare svake streker, aldri like sterk som teststreken. Brukte en pute under for å komme høyere, men den siste gangen lå jeg med overkroppen utfor sengen ned mot gulvet, he he, vet ikke om det var det som gjorde utslaget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå