Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker jeg, er jo så mange forskjellige på markedet. Hvilken er varmest, mest praktisk og har en rimelig pris - den lille i magen er gull verdt, men 2500 for en vognpose er jo litt i drøyeste laget :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får nok en voksipose av min pappa jeg. Søs har hatt det med sin gutt nå, og er veldig fornøyd med den. Men har ikke så veldig peiling på de ulike jeg da:o)

Skrevet

Jeg har også kjøpt voksipose :)

Skrevet

Er voksipose varmere enn skinn/ullpose? :) Hvilket merke er den du har kjøpt, saltlakris?:)

Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwàlder dunpose lang modell med Bamse inni. Den har jeg hørt skal være veldig varm og god. Det er i hvertfall veldig vanskelig å få kjøpt den brukt. Det kan jo tyde på at folk bruker den "opp"

Skrevet

Jeg har også kjøpt Voksi-pose.

Kjøpte den på www.trumf.no, billigste stedet jeg har funnet den!

Skrevet

Vi har også voksipose , men brukte ikke den så mye til førstemann.

Syntes det var mer praktisk med dyne i vogna.

:)

Skrevet

Vi har kjøpt Odenwälder-posen med bamsen inni. Har hørt masse skryt om den! I tillegg så har vi en lammeskinnspose, men nå i sommer blir det nok en del bruk av dyne. Jeg synes faktisk at det er aller finest med dyne også :-)

Skrevet

Vi har både teutonia dunposer og voksi pose, classic. Dunposen først og voksipose når de blir over 1 år...

Er veldig godt fornøyd med begge deler.

Skrevet

Vi har en lammeskinnspose som sambo brukte da han var liten :) Syntes det er stas jeg :) Men den skal vi bruke om høsten/våren..

Vinteren skal vi bruke voksipose :)

Skrevet

Jeg har også skaffet meg "nesten" gratis voksipose på www.trumf.no...

Brukte voksipose på mine 2 andre barn også!

Skrevet

Jeg har kjøpt Voksi (eget merke) classic.

www.voksi.com

Kjøpte den på trumf.no til 1595,- sparte da nesten 700 kr. ift. det de selger dem for andre steder.

Fordelen med voksi posen (ved siden av at den er varm, er at den vokser med barnet)

Skrevet

Har kjøpt Odenwälderposen, den lange med bamsen inni. Har venninner som bruker denne til sine barn som er over 2 år, så den vokser også med barnet. Når babyen er liten stapper man bare enden på posen innover slik at den får plass i bagen. Kjempefin er den også. :)

Skrevet

Var noen veldig greie instruksjonsvideoer på voksi.no om hvordan gjøre posen om til babyer. har sett på alle disse hempene og lurt på hva de er til egentlig:o) Nå vet jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...