Gå til innhold

Hvor finner jeg en fiiiin kjole??? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i ett bryllup nå i august og ett i september- men hvor finner jeg en kjole????? Noen som har noen gode tips? Evt linker?? Håper det er noen som kan hjelpe...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet jo ikke hvor du bor.. men jeg har nylig kjøpt 2 (!) kjempefine kjoler på henholdsvis Tina Ritzi (finnes både i Drammen og i Oslo) og på Be You (oslo).

Vet ikke om det hjelper... ?

Lykke til! :-)

Skrevet

Kan bestille på motherhood.com! De har masse fint ;) Og går raskt og enkelt å få. Litt mere usikker med størrelser, men på pluss str dems er dem store! Tenk før gravid str. Vet ikke helt hvordan det er å sende tilbake å bytte osv...

Skrevet

Bor like i nærheten av Drammen, så kanskje jeg skal dra dit i morgen å se!!! ;o) Tusen takk!!!

Skrevet

Spent på om du fant kjole.. Har du vært på Tina Ritzi i Drammen??

:-)

Skrevet

Hei!! Nei, har ikke funnet enda.Var i Asker igår å prøvde en- var ikke pen!! Hvor i Drammen ligger Tina Ritzi ???

Skrevet

Strømsø-siden. Ligger tvers ovenfor shellstasjonen (tror det er shell ihvertfall?), rett ved siden av gamle "palmen", hvis den fortsatt ligger der da...Globusgården på andre siden av veien. Håper du finner den og at de er like hyggelige og hjelpsomme i den butikken, som i samme butikk i Oslo :-)

Skrevet

Da tror jeg at jeg vet hvor den er! Skal ta turen dit på tirsdag da.=) Takk for tips! =)

Skrevet

Jeg dytter denne litt!

Trenger en fin kjole til salgsmøtet på jobben + 80års lag neste helg.

Er ikke ute etter mammaklær, i og med at jeg bare er under prøvingen. Men veier over 90kilo, så hennes og vero moda og disse butikkene blir for smått når jeg vil ha annet stoff enn stretch. Hehe :)

Butikkene som er nevnt, i Oslo, har de større str der? Evnt. hva slags str?

Takk for alle svar :)

Skrevet

Jeg fant kjole på kappahl...

Evt hadde jeg prøvd h&m, men hos meg har prisen hatt veldig mye å si...

Skrevet

Vet ikke hvor høyt størrelsene går, men jeg veide 95-96 kg på den tiden. Prøvde også kjoler som var ganske mye for store, så vet ikke hva størrelsene stopper på. De er også behjelpelig med å sy kjoler inn/ut/tilpasse for en billig penge, noe som er greit når kjolene i seg selv koster litt. Dette var forresten på Tina Ritzi...

Lykke til :-)

Skrevet

Har endel brukbart på www.igigi.com. Ikke helt gale priser og rask levering (tok 6 dager fra bestilling til jeg hadde kjolen).

På www.divax.no har de mye fint også i store størrelser, syr også etter mål. Kjøpte brudekjolen min der og var kjempefornøyd

• 3 uker senere...
Skrevet

tessem brudesalong i trondheim, er en helt fantastisk sallong, jeg er 1.69, og veier 115kg, og jeg fikk masse kjoler å velge mellom...jeg skal ikke ha en brudekjole, men en selskapskjole,men for en fantastisk service!! de var så greie, og visste hva de snakket om...

hvis du har litt mage, bør du ha "rynker" over magen, for de gjemmer bort magen!! virkelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...