Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Plutselig går det opp for en hvor ufattelig sårbar en er, hvor redd man er for å bli alene, og hvor lite viktige enkelte ting egentlig er. Dersom man føler seg syk, gå til legen.... om legen ikke tar en på alvor, forlang utvidede undersøkelser. Et enkelt rønkten kan redde livet ditt, jeg mener det. Be om CT, MR, hva som helst, hvis du føler du trenger det. Man er sin egen kropp nærmest - ikke stol blindt på en lege som sier at alt er i orden............... de har ikke alltid rett.
Northernlights Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Huff,sender medfølende tanker deres vei.-Håper han blir 100% frisk!
BettyBoob Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 uff, så leit håper det fortsatt kan kureres da! skjønner at han ble ignorert - så det kunne blitt tatt tidligere...helt ufattelig hva de kan overse..
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 NEI!!!! Så forferdelig det må være for dere. Vet ikke hva jeg skal si... ønsker dere bare all mulig hell fremover. Det er så utrolig mange som rammes av kreft. Urettferdig, og ufattelig! Håper kreften er av en slik sort som kan helbredes. Mange klemmer
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Føler veldig med dere, selv fikk jeg vite at jeg ikke hadde kreft i går. Angsten for å ha det var ille nok. Hadde heldigvis en lege som ikke tok noen sjanser, så der har jeg vært heldig. Håper indelig at samboren din blir helt frisk. Har ei god venninne som hadde ei tøff tid da hennes mann fikk kreft, han er nå helt frisk heldigvis. Var så fælt å se hvor redd hun var. Sånt setter litt annet perspektiv på livet i hvertfall. Klem fra
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Huff, så forferdelig! Masse lykke til, håper det er en av de "snillere" kreftformene.
LizzyG Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Huff, det så fælt. Både mamma og pappa har hatt kreft, så vet hvordan det er når en som står en nærme blir syk. kan jeg spørre hva slags kreft han har fått?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Det er lymfekreft, antagelig Non Hodgins Lymfom, men vi vet ikke 100 % sikkert enda. Vi er på St. Olav nå, for videre utredning og sjekk for evt. spredning. Jeg er jævlig, jævlig redd, men prøver å la være å tenke for mye. Vi er i allefall på rett sted. Jeg håper vi er her til rett tid.
Tarantellamora Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil bare si at jeg føler med dere, Jeg har selv hatt kreft og det var en jævlig tid, kan du si.. Men jeg er heldigvis frisk nå.. Bank i bordet! :-) Håper mannen din får all den hjelpen han trenger og at alt ordner seg til slutt.. Ønsker dere masse lykke til! Bruk venner og familie rundt dere til å få pratet ut. Sender deg en god klem..
yasmina Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 uff saa trist !!! Haaper virkelig det ordner seg for dere ! Trenger du noen aa snakke med som opplever det samme saa send en PM, har en soester hvis ektemann har kreft
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Så forferdelig :-( Krysser fingrene for at dette skal gå bra.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Føler med dere begge to.. Håper alt ordner seg og videre beskjeder er positive! Du er nok sterkere enn du tror og vil derfor finne styrken du trenger for å komme gjennom dette. Lykke til!
*Lissi* Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Sender deg en stor trøsteklem. Har selv en søster og far som har kreft. Man blir så forferdelig redd men gjelder å tenke positivt! Legene er veldig flinke i dag. Håper samboeren din blir frisk og rask fort:-)
2 søte småpiker Skrevet 8. juli 2008 #14 Skrevet 8. juli 2008 Huff, føler virkelig med deg, håper det er oppdaget i tide. Har nettopp mistet 2 slektninger til kreften, og vet hvor tungt det er å gå igjennom den prossessen. Sender mange varme tanker til dere nå
Alba44 Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Sender dere masse gode tanker & håp for en sykdomsfri fremtid!! Husk; legene har stor kunnskap i dag.
Scorpiogi Skrevet 8. juli 2008 #16 Skrevet 8. juli 2008 ville bare gi min dypeste sympati, håper virkelig at han får en positiv diagnose, at det kan kureres... Ta vare på hverandre! skal tenke på dere...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #17 Skrevet 8. juli 2008 Tusen takk for alle gode tanker og hyggelige meldinger
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #18 Skrevet 8. juli 2008 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem
Mille** Skrevet 9. juli 2008 #19 Skrevet 9. juli 2008 Sender over masse varme tanker og klemmer....... Klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. juli 2008 #20 Skrevet 9. juli 2008 Uff, så trist Krysser fingrene for at han får den rette behandlingen og blir helt frisk igjen!
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #21 Skrevet 9. juli 2008 Huff, kjenner jeg får helt vondt inni meg. Lykke til. Sender mange varme tanker til hele familien.
bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 9. juli 2008 #22 Skrevet 9. juli 2008 Huff så sørgelig. Mange varme klemmer til dere! De beste ønsker om at alt skal gå bra.
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 9. juli 2008 #23 Skrevet 9. juli 2008 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx krysser alt som krysses kan for at det går bra Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå