kosemoms♥med ny spire Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Skulle vært 7+2 nå, ifølge menstermin. Men gynekologen kunne ikke se noe hjerteaktivitet:( Så hun mente derfor at jeg var kortere på vei en jeg trodde! "Kanskje siste mensturasjon bare uteble selv om du ikke var gravid?" Noe jeg synes er rart, siden vi tok testen bare 2 dager etter ikm, skjønte ikke helt det der....hun snakket veldig gebrokkent norsk så hun var litt vannskelig å forstå! Men hun så ikke noe blod i livmoren, så hun var ganske sikker på at alt var bra...men jeg er allikevel ikke helt sikkert kjenner jeg selv Tok hCG blodprøve i dag og skal ta en ny om 2 dager, så en ny ul om en stund igjen (skjønte ikke helt hvor lang tid hun mente) Er litt redd og lei meg nå... Måtte bare få det ut!
3barnsmor? Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Tror alt er bra ennå, er ikke alltid man kan se hjertet så tidlig faktisk. Prøv å slappe av og ikke tenke negativt selv om det sikkert er letter sagt enn gjort.
smurf 77 * har født Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 hei, jeg avr på tidlig ul igår, og der så de ingenting! jeg mente jeg var ca 5+5-og håper å se noe. tok en hcg blodprøve mandag som viste 3865-så jeg er gravid. skal ta en ny hcg imorgen. håper da på stigende verdi og at jeg er en uke kortetre enn jeg tror! jeg hadde føsrte dag av siste mens 29.mai, altså i min 6.ukr på torsdag, men legen så jo ingeting og trodde derfor at jeg var en uker kortere enn anntatt. jeg visste ikke at spærm kan leve i 10 dager etter sex(vi hadde det 14 juni) og da kan befruktinigen ha skjedd rundt den 23.juni og da er jeg jo ikke mer enn 4 uker ca.... jeg skal tilbake på ul neste uke og håper vireklig å se noe babyaktig der inne da! masse lykke til med hcg måling og ul! klem klem
Venter nr3 er 22 år Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 frykt ikke!!! etter mens skulle jeg vært 12+4 og (etter tidlig ul i uke 6 )sier den at jeg nå er 11uker.... så faktisk 11 dager etter---hehe jeg var på tidlig ul pga blødning.. de så ikke noe.... var der en uke etter ,og jeg tenkte,nå må de jo se..men de sa at de så ikke noe hjerteaktivitet..bare noe "groms" en uke etter var jeg der,da var det hjerteslag:) Forlang ny ul ca en uke etter du var der,det er lenge nok å vente!!! håper det er i orden:)
kosemoms♥med ny spire Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Takk for gode ord jenter Er litt mere beroliget nå.... men er alikevel kjedelig å bli satt tilbake så mange uker:( Jeg som trodde jeg nærmet meg disse kritiske 12 ukene...men neida! Får prøve å holde hodet kaldt i en ukes tid nå, selv om det er ganske vannskelig når jeg går hjemme sykemeldt :S Men roer meg ikke 100% før jeg ser dette hjerteslaget, men det er vel lov? Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå